Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć. Sprawa w kwestii rozwoju i ostatnio często poruszanego przebranżowienia. Pracuję w korpo w magazynie. Nie wiąże z tą pracą jakiejś przyszłości, byle taka na przetrzymanie. I teraz tak. Jedyną opcją dla mnie jest awans w strukturach tej firmy. Nie mam doświadczenia aby dostać innego typu pracę poza murami tej firmy. Jedynie tylko do kolejnego magazynu...Awans jest możliwy tudzież do zakupów lub sprzedaży. Inne gałęzie to są typowo techniczne stanowiska. Jednak logistyka w samej sobie nie jest dla mnie atrakcyjna. Bardziej chciałbym wejść w świat IT. Tak wiem kolejny ( ͡° ͜ʖ ͡°) programować nie umiem itd więc myślę że mógłbym jedynie zacząć od Supportu z moją podstawową wiedzą. To korpo byłoby najodpowiedniejsze bo pewnie bez doświadczenia do innych firm mnie nie wezmą. Czy to w ogóle dobry pomysł iść i zaczynać od help desk? Z jakich dziedzin się nauczyć aby być przygotowanym na ewentualną wewnętrzną rekrutację. Niestety nie znalazłem żadnego archiwalnego ogłoszenia aby wiedzieć w co uderzyć. Pracujemy na SAP. Widziałem kiedyś że coś robią z użyciem Power Shella. Ale co dalej ? I załóżmy że się uda. Jak wtedy kierować swoim rozwojem aby choć więcej niż te 3-3,5k netto dostawać bo pewnie tam w helpdesku więcej nie dadzą? Ktoś przechodził podobną ścieżkę w korpo ?

#pracait #praca #korpo #korposwiat #helpdesk #supportit #magazyn #przebranzowienie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #617a1d0d0c44dc000ab17cbf
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Wesprzyj projekt
  • 10
  • Odpowiedz