Czesc mirki, skrzypią mi gumy tylnej belki, mechanik mowil ze sa mocno #!$%@? już, zaproponował poliester, sa bardziej zywotne, i nie ma szans na powrot skrzypienia. No i latwiej wymienic, nie trzeba sciagac belki. Ktoś wie co oznaczaja te kolory? Twardosc? Zolte, fioletowe, pomaranczowe?
@stachuprzytelefonie: kolor to jedynie zastosowany barwnik. Poliuretany.olkusz.pl na przykład oznaczają twardość w skali ShA, powerflex z kolei ma swoje serie, drogowe, wyczynowe itp. Różne kolory. Co producent to inaczej. Te opisane jako drogowe powinny być mniej więcej odpowiednikiem zwykłej gumy. Ogólnie poli są spoko, bez zastanowienia pakowałbym je np do wahaczy ale do połączeń z budą, sam nie wiem. Poli to nie guma, nie tłumi tak dobrze, nie ma takiej ściskalności
@stachuprzytelefonie a czym jezdzisz i do czego służy Ci samochód? To podstawowe pytanie bo miałem poliuretany w a5 i dosyć szybko je #!$%@?łem z powrotem bo nie dało się jezdzic po naszych pięknych drogach
Czesc mirki, skrzypią mi gumy tylnej belki, mechanik mowil ze sa mocno #!$%@? już, zaproponował poliester, sa bardziej zywotne, i nie ma szans na powrot skrzypienia. No i latwiej wymienic, nie trzeba sciagac belki. Ktoś wie co oznaczaja te kolory? Twardosc? Zolte, fioletowe, pomaranczowe?
Komentarz usunięty przez moderatora
Ogólnie poli są spoko, bez zastanowienia pakowałbym je np do wahaczy ale do połączeń z budą, sam nie wiem. Poli to nie guma, nie tłumi tak dobrze, nie ma takiej ściskalności