Wpis z mikrobloga

@KiloEchoSierra:

no, teraz system strzelania to kalka z CoDa xd


W COD masz animację która sztucznie dodaje recoilu, w 2042 tego nie ma. Prędzej movement skopiowali z CODa i Apexa i bardzo mnie to cieszy.

@tomsiup:

oprócz masy bugów w becie, których raczej nie załatają na premierę totalnie zmienili core gry i zamiast 4 specjalistów mamy hero shooter gdzie ktoś kto lubi grać medykiem musi biegać 70 letnią babką, bo
@KiloEchoSierra:

no i co z tego czy to jest animacja czy nie, broń nie ma tego przyjemnego feelingu, zawsze inaczej to działało w BF.


W BF3 był dosyć mocny recoil ale i łatwy w kontroli bo nie miał tak szybkich zmian w horyzontalnym recoilu
W BF4 było podobnie tylko z jeszcze mniejszym recoilem za to szybciej zwiększał się spread przez co po trzeba było strzelać seriami
BF1 miało fejkowy recoil +
@tomsiup: Lol pamiętam jak grałem w darmowy weekend WW3 ponad dwa lata temu, było takie aby-aby noo prawie dobre. Potem wydawało mi się że ta gra przestała być tworzona a tu zmartwychwstanie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@pi73r: wiesz co kto lubi, źle mi się to kojarzy bo jak już gram w fpsy to istotne jest dla mnie dobre odzwierciedlenie broni, kapke realistycznie, dlatego grywałem w Insurgency czy miałem podejście do Army 3. Battlefield idealny nie był, ale strzelanie było na tyle casualowe, że dało radę grać ze znajomymi bo się nie bali tego. Jednak w ww3 jest to lepiej zrobione. A hero shooter nigdy nie będzie miał