Wpis z mikrobloga

#amazonpl #amazon #przesylki

Cześć, zamówiłem wczoraj (środa) stację ładującą oraz zegarek poprzez polską stronę Amazona. Oba produkty były dostępne, jednak zegarek został oznaczony jako ostatnia sztuka. Termin dostawy dla obydwu produktów: "następny dzień do 20:00".
Dzisiaj rano kurier przywiózł mi stację ładującą, jednak po zegarku ani śladu. W przeciwieństwie do stacji jego status nie uległ zmianie w panelu użytkownika na stronie Amazonu (tracking). Ciągle oczekuje na wysyłkę. Dzisiaj data jego dostawy przesunęła się na jutro.

Rozmawiałem z Obsługą klienta, ale oni niczego nie wiedzą i nie są w stanie sprawdzić (cyt.: "taki to system"). Każą mi czekać na przesyłkę i jak już ją otrzymam zgłosić się po dodatkowy miesiąc Prime...
Pani na infolinii pomimo chęci nie była w stanie poinformować mnie czy zamówiony produkt de facto istnieje na magazynie, kiedy zostanie wysłany itd. Obawiam się, że produktu tak naprawdę nie ma i Amazon będzie przesuwał przez najbliższe tygodnie datę dostawy o jeden dzień, gdyż obecnie zegarek jest trudno dostępny i sądzę, że jego dostawa w przypadku braku nie nastąpi szybko.

Jakie macie doświadczenie w tej materii?
Czy takie zachowanie jest jednoznaczne z brakiem produktu i należy od razu poprosić o zwrot pieniędzy, czy też warto wstrzymać się parę dni?
  • 2
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Sejuro:
Tu decyzja należy do ciebie. Jak chcesz możesz poczekać, albo od razu prosić o zwrot kasy.
Ja bym poczekał, bo być może idzie on z innego kraju.