Od miesiąca zauważam dziwne działanie internetu z pakietu danych #mobilevikings. Niby jest zasięg LTE, ale strony się nie ładują, yt, nic. Dopiero włączenie i wyłączenie danych komórkowych pomaga (chociaż nie zawsze). Speedtest w aplikacji czasami nawet nie chce wystartować, a czasami jak wspomniałem przy LTE (kreski czasem wszystkie) Speedtest pokaże 1 lub 2 Mb pobierania (o ile ruszy). Obciążenie sieci #play? Można jakieś info? @MobileVikingsPL #siecikomorkowe #smartfon #operatorzykomorkowi #internetmobilny #internet #lte
@lukratywny: Ahoj, Vikingu! Powody mogą być wielorakie i chętnie pomożemy Ci sprawdzić, z jakim mamy tu do czynienia. W pierwszej kolejności warto sprawdzić kartę SIM w innym urządzeniu. Jeśli problem zniknie, warto pokombinować z konfiguracją Twojego telefonu, przełożeniem SIM do innego slotu i być może zresetować go do ustawień fabrycznych. W ostateczności pozostaje zmiana na nowe urządzenie. Jeśli jednak problem występuje nie tylko w Twoim urządzeniu, to należy sprawdzić czy ograniczona
@lukratywny: mam dokładnie to samo na karcie a Play jak i w Mobile Vikings. To raczej kwestia samego Playa, niż jakiś problem z telefonem, kartą czy MV.
@lukratywny: Ahoj, Vikingu! Powody mogą być wielorakie i chętnie pomożemy Ci sprawdzić, z jakim mamy tu do czynienia. W pierwszej kolejności warto sprawdzić kartę SIM w innym urządzeniu. Jeśli problem zniknie, warto pokombinować z konfiguracją Twojego telefonu, przełożeniem SIM do innego slotu i być może zresetować go do ustawień fabrycznych. W ostateczności pozostaje zmiana na nowe urządzenie. Jeśli jednak problem występuje nie tylko w Twoim urządzeniu, to należy sprawdzić czy ograniczona
@otacon: Oczywiście, sytuacje w których mamy do czynienia z przeciążonym nadajnikiem w okolicy się zdarzają. W pierwszej kolejności warto jednak sprawdzić, czy sytuacja nie dotyczy telefonu lub uszkodzonej karty SIM, którą możemy wymienić. W wielu przypadkach rozwiązuje to sprawę, tak jak pisze @bigasslover i to proponujemy. Jeśli jednak żadna z metod nie działa, to przyznajemy, że może to być kwestia insfrastruktury i niestety niewiele jesteśmy w stanie w tej kwestii zrobić.
@MobileVikingsPL: ale to macie umowę z Play i nie możecie egzekwować właściwej jej realizacji? Dotychczas byłem z Was zadowolony.. ale internet coś ostatnimi czasy kuleje... Średnio działała na mnie "ziomalskość" (a może nawet działa odwrotnie nie dział PR zakładał), a bardziej to co i jak oferujecie i przez pryzmat tego oceniam Waszą jakość... więc jak sami mówicie, że może być problem z infrastrukturą, to nie mówcie żeby klient robił fikołki -
Dotychczas byłem z Was zadowolony.. ale internet coś ostatnimi czasy kuleje...
Średnio działała na mnie "ziomalskość" (a może nawet działa odwrotnie nie dział PR zakładał), a bardziej to co i jak oferujecie i przez pryzmat tego oceniam Waszą jakość... więc jak sami mówicie, że może być problem z infrastrukturą, to nie mówcie żeby klient robił fikołki -