Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Rejiv: Po pierwsze, pomogło? Jeśli tak to jednak są dobrzy.

Po drugie, w przypadku naprawy za pieniądze najpierw kontaktują się z klientem i przedstawiają sytuację i pytają o to czy klient się godzi na to.
  • Odpowiedz
via Android
  • 8
@krykoz z pewnością, inaczej gwarancji nie uwzględniają. Z gwarancji na jebnieta płytę główną raczej zarobku by nie mieli xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 42
@Rejiv: Oj pchasz sie w klopoty kolego tutaj. Zaraz sie dowiesz z wypoka: Zes glupi, niezaradny, nieogar i po co takie cos ziemia nosi. ( ). A powaznie to #!$%@? januszy serwisu-biznesu pradem.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Niedobry zauważyłem to już dawno, z tego co widzę po tagach to jakieś uwielbienie na szajso-expert. Sytuacja dotyczy mojej współpracownicy, która nie ogarnia tematu IT. Ja bym ich z miejsca prądem #!$%@?ł i zgłaszał sprawę do UOKiKu ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Rejiv: No i nawet nie tylko do tego gowno-sklepu, ale od "patrz na gramature" do "no nie czytasz regulaminow po siedemdziesiat stron." Lubia byc oszukiwani. Ehhh...
  • Odpowiedz
@Rejiv: Przecież media expert to najbardziej januszowata sieciówa w Polsce, chodzą tam głównie osoby, które nie umieją przez internet zamawiać, nic nie da się znaleźć jak coś potrzebujesz, na pytanie o pastę termoprzewodzącą to chłop zdziwiony, ze co to. Do tego agresywny PR przez ich atak głupich reklam. Polecam tam nie kupować ;)
  • Odpowiedz
@Rejiv: sprzedali mi używany telewizor jako nowy, tylko sie wkopali bo ktoś zostawił stare konto. Sklep stacjonarny sie wyparł. I nie nie chce dodatkowego ubezpieczenia ani przedłużenia gwarancji oszukańcy
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@Rejiv: jak przyniosłam na gwarancję komputer rodziców, w którym spalił się dysk to pan wmawiał mi, że to przez piracki windows xD
  • Odpowiedz