Wpis z mikrobloga

• 7
Mirek 27 Warszawa

Zgłoszenie beb88470bd928138 z dnia 2021-10-18 13:37:58

Imię: Mirek
Miejscowość: Warszawa

Kim jestem?
Empatycznym, szczerym, i odpowiedzialnym gościem z dużym dystansem do własnej osoby. Zdecydowanie bardziej skierowany ku introwertyzmowi (INT-P). Zawodowo pracuję jako tester automatyzujący.

Wygląd
Brunet, zielone oczy, 190cm / 90kg, normalna budowa ciała, nie mam zarostu. Ubieram się raczej luźnie - t-shirt, bluza z kapturem, czarne spodnie / jeansy. Okazjonalnie wskoczę w koszulę.

Zainteresowania
Jestem otwarty na świat i chętnie go poznaję - głównie przez podróżowanie. W ramach odskoczni od codziennego życia w dużym mieście, lubię pojechać na łono natury, w góry, czy nad morze. Jeżdzę na rowerze i ćwiczę siłowo.

W wolniejsze dni zagłębiam się w literaturę, głównie gustuję w powieściach, dramatach, romansach i literaturze psychologicznej.

Jestem gadżeciarzem, interesuje się najnowszymi technologiami, gram na giełdzie i nawet nie dokładam do tego interesu. Czasem wieczorem zagram w jakieś gry na konsoli.

Lubię dramaty, thrillery i kino akcji jak i pewne seriale. Jedne z moich ulubionych to Dr. House, Breaking Bad, Rick & Morty, Bojack Horseman, HIMYM, Prison Break.

Czego oczekuję?
Szukam zaradnej życiowo, szczerej i zadbanej kobiety, której zainteresowania w jakiś sposób pokrywają się z moimi.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Nie mam żadnego idealnego scenariusza w głowie, zdecydowanie bardziej cenię sobie obecność drugiej osoby, niż miejsce i okoliczności w jakich się znajdujemy. Starając się jednak odpowiedzieć na pytanie - wstajemy rano w nieznanym nam mieście, jemy śniadanie, wyruszamy poznawać nieznane, a wieczorem siedzimy pod kołderką oglądając jakiś film.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek
Jako że jestem agnostykiem, ślub kościelny odpada, cywilny - tak,
Dzieci - w przyszłości,
Alkohol - okazjonalnie,
Papierosy - jedynie elektroniczne

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało cię to zgłoszenie