Wpis z mikrobloga

@KazdaNazwaJestZajeta: paint+upscalepics.com

disk.
yandex.com/i/a5fmaSsGFZTAyg

PS. TDR Nova EQ świetne jest, polecam. Jak Ci się chce, to jest opcja odświeżyć dialogi z obu części tym narzędziem:
https://github.com/haoheliu/voicefixer
https://colab.research.google.com/drive/1HYYUepIsl2aXsdET6P_AmNVXuWP1MCMf?usp=sharing
W Colabie co najmniej trzeba zamiast nagrania, puścić próbkę wysokiej jakości np. z cutscenki lub komiksu z włączonym jako domyślny stereo miks zamiast mikrofonu i powinno przejść.
Narracja w trakcie gry jest w zauważalnie gorszej jakości niż cutscenki.
Większa kompresja i niższy samplerate.
Tylko przy modowaniu dźwięków musisz zawsze kodować wszystko do wav ADPCM, bo gra się wysypuje przy PCM.

W sumie najgorzej te segmenty brzmią w jedynce. Tam to w ogóle chyba w 22kHz jest nagrane. W dwójce dialogi 32kHz bodaj, i reszta dźwięków otoczenia 22kHz albo odwrotnie.