Wpis z mikrobloga

@cichytoprzekat: to stary dizel, co ma do tego alternator? Jeśli dobrze zrozumiałem twój post to po nagrzaniu, kręcisz rozrusznikiem to auto kręci, ale nie odpala. Taki objaw zazwyczaj jest spowodowany zbyt niskim ciśnieniem paliwa. Do sprawdzenia wtryski (np test przelewowy) lub sama pompa wtryskowa (tu już chyba tylko pompiarz pomoże).
W 1.9TD o bardzo podobnej konstrukcji przy tych samych objawach nałożyły mi się dwa problemy - pierwszy stosunkowo lajtowy - ustawienie pompy (kątu wyprzedzenia zapłonu) i wtryskiwaczy (ciśnień otwarcia). Dlaczego to było stosunkowo lajtowe? Bo drugim problemem była popękana głowica :D Ciepła się rozszerzała, tracił kompresję no i jak to diesel bez kompresji.. :) Poszła cała nowa głowica i pali super niezależnie od temperatury. Zanim zaczniesz ładować pieniądze w ten temat zrób
@cichytoprzekat: Może tłoki puchną i przez to rozrusznik nie daje rady kręcić silnikiem. Zobacz czy da się pokręcić wałem ręcznie albo kluczem gdy to się dzieje. Albo samemu rozrusznikowi zbyt wysoka temperatura nie służy.
@cichytoprzekat A najszybciej to będzie czujnik położenia wału korbowego, jak spadnie temp płynu poniżej 50 stopni to ci odpali, tak się dzieje w przypadku tego elementu, na zimnym od strzała a na gorącym za którymś razem