Wpis z mikrobloga

W sumie to trochę zabawne, że najlepszym źródłem informacji o OVH jest tag #ovh na wykopie. W sumie trochę lipa, że tak ogromna firma nie ma user-friendly systemu powiadamiania o tym, co się u nich dzieje i dlaczego, a najświeższe informacje pojawiają się na twitterze właściciela i to w języku francuskim tylko. To rzucanie kłód pod nogi ludziom, którzy by chcieli odczarować obraz Francuza-ignoranta.

Wyobrażam sobie banalną stronkę, gdzie wpisuję login i hasło, a po zalogowaniu mam listę wszystkich swoich usług i ich status, a jeśli któryś z nich nie jest ok to obok mam dokładny opis przyczyny, niech będe stratny - po angielsku.

A w OVH jak przychodzi do płatności to śmigam po stronach, które widać, że są skopiowane ze starego systemu/działają na starym systemie, zazwyczaj muszę płacić guzikami po francusku, czasem dostanę opierdziel od ich panelu po francusku, wyskoczy jakiś alert po francusku i takie tam xD.

Ale no dobra, mają tanio i taką też jakość usług chyba dostaję - adekwatną do ceny.

#ovh
  • 3