Wpis z mikrobloga

@BratProgramisty: ale na tym cienkim voltyre nivka sie strasznie zapada. Nawet jak to zimowe to trochę klops.
Pamiętam ze dalo sie ubrac felgę fabryczna w opony 205/80r16 i na szerokim laciu auto juz bylo faktycznie niezapadajace. Potem i tak zmieniałem na r15 felgi ale jak nie planujesz wymiany felg to pomyśl nad zmiana opon. Te 175/80 sa dobre na twarde niezapadajace sie podłoże.
@BratProgramisty: to jak masz szeroki kapeć nawet zimowy to powino byc cud miod malina na grząskim ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
A jakbyś szukał to Polski globgum ma fajne opony AT z homologacja zimową na ktorych lada idzie jak patrol na simexie
@BratProgramisty: no bo ani jedno ani drugie nie jest 'kopną' oponą, w piachu i na sypkim pójdziesz lepiej niż mt i simex, w błocie, glinie i takich tam gdzie musi gryźć żeby trakcja była nie polecisz bo się zalepiają :P

ja nie ładujesz się w offroad ciezki to spokojnie sobie daja radę
@BratProgramisty: na kopne bagno po klami faktycznie MT, ale błoto takie tylko do wysokosci progów pilecam opony opisywane jako mix AT/MT czyli AT+ mialem takie hankoooki szło na nich auto jak dziki w kartofle.
Poczytaj
https://www.off-road.pl/zloty-srodek-opony-pomiedzy-at-mt/

Sam mam taki mix at/mt z Insa, na śniegu jak tania zimówka, w blocie jak MT, na piasku jak AT. Nie daja rady jak juz woda siega połowy drzwi co testowałem z @Mariusz_g zeszlej zimy
@BratProgramisty: ja copery mialem 10lat temu osatnio w Isuzu, ale to byla kobyla klon frontery zapadal sie chyba nawet w asfalcie od stania w upale. Z takich mixow At/mt sa pneus ovada plus2, insa tracrion track, hankook dynapro, toyo open country, kelly edge.
ps. apropo hałdek to ostatnio jak byłem na śląsku to w miejscu gdzie jedna z nich była teraz bloki budują ewidentnie. A na innej grzyby rosły - ale wolałem ich tam nie zbierać, szlag wie co na tych hałdach leży :P