Aktywne Wpisy
![AlienFromWenus](https://wykop.pl/cdn/c3397992/AlienFromWenus_d0SsQNbamP,q60.jpg)
AlienFromWenus +11
Jak trzeba mieć zryty beret by wymagać dziewictwa od kobiety?
Odrzucenie każdej nie-dziewicy to zabranianie młodym kobietom bycia szczęśliwą, zakochaną, korzystania z życia i popełniania błędów.
Co innego szlauf mający 30 bolców w rok, a co innego dziewczyna która po prostu była w kilku związkach ale nie wypaliło.
Jeśli komuś nawet druga opcja przeszkadza to musi to być osoba strasznie zakompleksiona i zawistna oraz pozbawiona emocji, logiki, człowieczeństwa.
Znam prawiczków, którym nie
Odrzucenie każdej nie-dziewicy to zabranianie młodym kobietom bycia szczęśliwą, zakochaną, korzystania z życia i popełniania błędów.
Co innego szlauf mający 30 bolców w rok, a co innego dziewczyna która po prostu była w kilku związkach ale nie wypaliło.
Jeśli komuś nawet druga opcja przeszkadza to musi to być osoba strasznie zakompleksiona i zawistna oraz pozbawiona emocji, logiki, człowieczeństwa.
Znam prawiczków, którym nie
![kontodlabeki](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kontodlabeki_Jewf3YMrqd,q60.jpg)
kontodlabeki +76
chłop doda zdjecie klaty: ok
ja dałam kawałek kolana i to ubranego i jestem atencyjnym szonem, eh wykopki co mam powiedzieć, żałośni jesteście ogółem
ja dałam kawałek kolana i to ubranego i jestem atencyjnym szonem, eh wykopki co mam powiedzieć, żałośni jesteście ogółem
Myślę, że rozsądek tych ludzi powinien im podpowiedzieć, że ich utopia nie ma prawa się ziścić. Fajne czasy dla kierowców, czyli lata 80 i 90, gdy jeżdżenie autem po mieście to była wolna amerykanka, parkowanie na trawnikach, zastawianie bram, wjeżdżanie na rynek już nigdy nie wróci.
Tęgie umysły muszą zrozumieć, że dzisiaj auto stało się dobrem konsupcyjnym dla mas, uważam wręcz, że auta są zbyt tanie i kupują je osoby, które zdecydowanie na nie nie stać. To osoby, które żyją od 1 do 1, nie posiadają oszczędności, które są niedoinwestowane, prowadzą niezdrowy tryb życia, są zaniedbane i nie rozumieją, że poza zakupem auta za te symboliczne grosze - 5000 zł - muszą za auto co miesiąc jeszcze płacić duże pieniądze, odejmując swoim podstawowym potrzebom cywilizowanego Europejczyka, jak zdrowym zębom czy zadbanym butom...
Aut w mieście jest już za dużo. Powtarzam, czasy lat 90 się dawno skończyły, auto nie jest dobrem luksusowym, na które stać było niewielu, dziś w rodzinie posiadanie 2 samochodów to normalka. Jak zatem, przy ciągłym powiększaniu się ilości mieszkańców miasta mamy zapewnić ludziom ich wymarzone puste drogi?
Ludzie są skąpi. Szkoda im płacić za parkingi podziemne w centrum, więc zastawiają swoimi autami podwórka, by zaoszczędzić te kilka złotych. Jaka jest reakcja kierowców na drastyczne powiększenie strefy parkowania w centrum? Gniew!
Bez refleksji polegającej na odnalezieniu się w nowych realiach miasta, gdzie kluczowym jest korzystanie z komunikacji miejskiej, gdzie kluczowym jest znajdowanie alternatywy do wjeżdżania do centrum za każdym razem, zamiast korzystać z darmowych parkingów park and ride będziecie kierowcy tylko bardziej sfrustrowani, a po co wam to?
Miasto wraca do mieszkańców, miasto to nie autostrada, zdano sobie z tego sprawę podczas błędu kopiowania amerykańskich modernistów tutaj w Europie, gdzie w przeciwieństwie do miast amerykańskich, mieszkamy w miastach historycznych, posiadających określoną siatkę dróg. Kopiowanie modernizmu ameryskańskich lobbystów samochodowych, którzy wymyślili sobie, że komunikacja miejska nie będzie w USA potrzebna, bo każdy, żyjący na przedmieściach będzie sobie dojeżdżał te dziesiątki kilometrów dziennie pobudowanymi (i wiecznie zatłoczonymi) wielopasmowymi autostradami miejskimi okazała się totalną porażką. Miasta europejskie, jak Kopenhaga, Amsterdam zaczęły odchodzić od tych rozwiązań z lat 60 i powoli wracać do miast przyjaznych dla pieszego, z uspokojonym ruchem samochodowym.
Zrozumcie kierowcy, że niezależnie czy we Wrocławiu rządziłby PiS czy Konfederacja, nie są w stanie zlikwidować korków, szczególnie w taki sposób, jaki sobie wymarzyliście, czyli przez poszerzanie dróg i budowanie piętrowych parkingów w centrum (bo przecież i tak za nie nie zapłacicie, bo będzie wam szkoda, jak dziś). Poszerzanie dróg zwyczajnie nie działa!
Pora się po prostu obudzić w nowej rzeczywistości i przeprosić z komunikacja miejską czy rowerem, szczególnie, że prowadzone są olbrzymie inwestycje w infrastrukturę i nowe pojazdy, by było zwyczajnie nam tu lepiej.
#wroclaw #motoryzacja #takaprawda
A powtarzany do znudzenia przykład Amsterdamu już mnie nawet nie śmieszy.
Z roku na rok komunikacja miejska w mieście się poprawia, ja doskonale pamiętam autobusy i tramwaje początku lat 90-tych i w porównaniu z tamtymi czasami,
@Jud-Suss: to poszerzanie stref jest wuja warte, bo zamiast postawić parkometry, to wolą nastawiać słupków i fajrant. Możesz sobie poszukać moich komentarzy na te temat we wpisach bodaj @Darth_Gohan. Będę łysego za to szkalował i nie zgadzał się z
@puexam dodaj jeszcze ulubione inne miasta aktywistow Kopenhaga, Sevilla, Paryż, Barcelona oraz prawie byn zapomniał Więden.
@bardzospokojnyczlowiek Zamykać centrum do aut można jak auta można wywalić z centrum. We Wrocławiu nie można bo mamy przez centrum Kazimierza Wielkiego, a zamknięcie jej obecnie oznacza paraliż komunikacyjny dla wszystkich. A przede wszystkim dla autobusów. Co z tego, że zyskają jadąc jako jedyne Kazimierza Wielkiego jak wszędzie indziej
To wyżej miało być do @aikonek
@bardzospokojnyczlowiek:
Słyszał kolega o czymś takim jak Strategia Wrocław 2030? A może o Planie Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego Wrocławia? To może chociaż o Planie działań rowerowych do 2030 r? No chyba jednak nie słyszał i potem pisze kolega głupoty.
Plany są, i to dość konkretne, konsekwentnie realizowane. Nie
@aikonek: Jeśli czytaliśmy te same książki i doszedłeś do wniosku że w naszym przypadku nic nie robienie poza zamknięciem paru ulic i placów sprawi że będziemy szczęśliwi to gratuluję.
BTW zapytaj się mieszkańców Zwycięskiej czy uważają że nie wiem zwężenie Grabiszyńskiej czy tam zamknięcie
źródło: comment_1633162918GYaxMcu0rcV0tK93BJHSDB.jpg
Pobierz@puexam: we Wrocławiu też ¯\_(ツ)_/¯
ale doceniam bardzo merytoryczny głos w dyskusji! szacun
źródło: comment_1633167447ltQa8mNiICZBOjPazWeQTj.jpg
PobierzPoza tym główna sprawa. Papier przyjmie wszystko, gorzej z realizacją.
@aikonek: na pewno, ale żeby to zmienić to musi się zmienić pokolenie. I nie wiem czy jedno wystarczy. Jak już się uczepiłem tej Zwycięskiej - 10, 15 lat temu, gdy osiedla były oddawane do użytkowania, tam była jedna linia w takcie co pół godziny i jadąca zaledwie na Krzyki lub do dworca PKP. Nie dziw się tym ludziom że kupili samochody - musieli to zrobić -
A po co zaplanować alternatywny dojazd do Smardzowskiej oraz do nowej szkoły, przecież droga w planie MPZP jest wyrysowana, o co panu chodzi
Zdj. 1 google maps Zdj 2. plan zagospodarowania Zdj 3. mapa własności czerwony kolor = własność prywatna
źródło: comment_1633172611hiuTsoBvMmJu22eeZYYumo.jpg
Pobierz