Wpis z mikrobloga

swoją drogą, zastanawiające jest jak w takiej sytuacji zachowają się firmy, które żerują na pseudo celebrytach, używając ich jako "insatgramowych telemarketerów" do wciskania swoich kiczowatych produktów ludziom?

Czy takie Super-chyper-coco-modżo, Oceansapart, Bananabeuty czy ktokolwiek inny będzie miał jaja, żeby napisać , że zachowanie co niektórych potencjalnych naganiaczy ich produktów nie wpisuje się w wartości i kanony życia społecznego i nie chcą by byli twarzami ich marek?

Wątpię.

#hotelparadise
  • 3
@Dagga2007asa: no dokładnie i to świadczy o tych firmach i ich produktach.

Pamiętam jak nie tak dawno uczestniczka TopModel - Samuela Górska, wypowiedziała się dyskryminująco i od razu marki takie jak Kubota, Kossie, Gosia Baczyńska i inne zerwały z nią kontrakty i usunęły jej zdjęcia ze swoich kampanii reklamowych.