Wpis z mikrobloga

W temacie tego, w jakim kierunku mogłaby podążać dalej Formuła 1 od Codemasters pod auspicjami EA, to myślę, że przed wieloma laty świetny kierunek pokazała seria NASCAR, też od EA, która przeszło 15 lat temu święciła triumfy, czyli dodanie większej ilości niższych serii. Dodanie Formuły 2 było krokiem we właściwym kierunku, ale dopiero dodanie większej ilości juniorskich serii pozwoliłoby stworzyć naprawdę bogatą karierę uwzględniającą realia motorsportu. Przyjmijmy że dostalibyśmy jeszcze Formułę 3 i Formułę Regional European Championhip (no i W Series, jeśli zdecydowałoby się na granie kobietą bo te same bolidy co FREC i te same tory co F1). Zaczynając karierę wybierasz trudność i modyfikatory typu ilość punktów superlicencji na starcie, wysokość wsparcia sponsorskiego, czy obecność w programach juniorskich zespołów (ale do nich dałoby się załapać również w trakcie normalnej kariery. Zawodnik w zależności od sytuacji startowej mógłby rozpocząć albo w W Series, FREC albo w jakimś podrzędnym zespole Formuły 3. Dobrymi występami, wysokimi pozycjami, ale i czystą jazdą gracz budowałby nazwisko i zaznaczał siebie na mapie motorsportowej. Można by położyć jeszcze większy nacisk na kontakty z mediami, sponsorami, którzy pozwoliliby na finansowanie kolejnych sezonów, albo nawet i wręcz przeciwnie. Tworzyć sobie wrogów i liczyć - nieważne jak mówią, byleby mówili. Można byłoby również załapywać się na kilkuwyścigowe kontrakty, by móc zbudować sobie rozpoznawalność.

Przy zdobyciu 40 punktów do superlicencji przed graczem otworzyłaby się szansa angażu do zespołów Formuły 1. Przy braku odpowiedniej renomy i wystarczająco grubym portfelem, oczywiście najpierw jako testowym, ale i tutaj już udział w treningach mocno by premiował (zwłaszcza przy pokonaniu etatowych kierowców), a przy zdarzeniach losowych, również możliwość wskoczenia na jeden wyścig (patrz, Pietro Fitipaldi i Jack Aitken sezon temu). Generalnie zmiennych jest tutaj od groma i każde podejście do trybu kariery byłoby niepowtarzalne.


#f123 #f1 #f12019 #f12020 #f12021 #gry #codemasters
jedlin12 - W temacie tego, w jakim kierunku mogłaby podążać dalej Formuła 1 od Codema...

źródło: comment_1632066160kxoGrH0qWq4dVfEuGkwzyU.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
@jedlin12: Dobry pomysł, oczywiscie. Lecz przed tym wszystkim wolalbym by poprawili fizyke jazdy i choc troche zblizyli ja do symulatora, a nie do kolejnej gry zrecznosciowej :)
  • Odpowiedz
@jacek-puczkarski: Słyszeli, ale w Gran Turismo chodzi o coś kompletnie innego. Kupujesz auta, ulepszasz je i ścigasz się w głównie fikcyjnych zawodach. Tutaj bardziej wchodziłbyś w padok, konkurował w tym mikroświecie Formuł, wypracowywał swoją markę tak, by w końcu jakiś zespół F1 powiedział: "Tak, to jest kierowca, którego chcemy"
  • Odpowiedz
@jedlin12: Ja bym zaczął od kartingu, nawet skrótowo tak jak w project carsach xd I dodałbym tryb menedżerski (albo nawet osobną grę jak Football Manager), w którym prowadzisz zespół od niższych serii aż po triumfy w Formule 1
  • Odpowiedz
@kolegaBob Specjalnie nie umieszczałem Formuły 4 i Kartingu, bo chciałem to zrobić jak najbardziej wiarygodnie (czytaj - jak najmniej roboty dla Codemasters). F2 i F3 używa tych samych torów co F1. Formuła Regional wymagałaby jedynie dodania Ricardo Tormo oraz Mugello. To stworzyłoby też okazje by tworzyć delikatne zmiany w kalendarzach między sezonami ( ͡° ͜ʖ ͡°). Stworzenie samochodu to już pewnie byłaby bułka z masłem biorąc pod uwagę
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@raadaar: autko zjezdza na pitstop a ty bierzesz udział w quick time evencie gdzie masz naciskać odpowiednie guziki i jeśli wciskasz dobre to masz szybki pitstop a jak pomyślisz jeden to wolniejszy
  • Odpowiedz
@jedlin12 co kto lubi bo dla mnie granie solo to jak granie z botami w cs, można poćwiczyć i tylko tyle. Podstawą tej gry powinno być solidne multi bez desynchro i z dobrze działającym systemem kar a nie dodawanie trybów czy map.
  • Odpowiedz