Wpis z mikrobloga

Cześć,
Chciałbym w niedalekiej przyszłości zakupić nowy laptop. Mój obecny po 3 latach użytkowania odmawia już posłuszeństwa. Pomyślałem sobie, że mogę wydać trochę więcej pieniędzy niż na laptop typowo "biurowo-internetowy". Budżet, jaki sobie założyłem to 5 tys. zł. Czy w tej cenie można kupić sensownego laptopa gamingowego? Obecnie gram tylko w gry typu Warframe, GTA Online, FIFA czy też Counter-Strike. Chciałbym, aby nowy laptop pozwolił cieszyć się grą online na maksymalnych ustawieniach graficznych przy jak największej liczbie FPSów. Nie znam się na konfiguracji sprzętowej więc przeszukałem trochę Internet w celu zdobycia wiedzy i na poniższej stronie są 3 propozycje w mojej kategorii cenowej. Czy są warte uwagi lub być może za cenę 5000 zł można znaleźć coś lepszego? Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam
https://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/jaki-laptop-gamingowy-2021r.html
#komputery #komputer #gry #elektronika #laptopy #laptop #skladamkomputer
  • 19
  • Odpowiedz
@Pabloz01: Można. Ultra-ultra detali to one nie odtworzą bo bądź co bądź to tylko 5 tysięcy złotych, a w dzisiejszych czasach (inflacja + załamanie rynku pc i wywalenie popularności laptopów w kosmos) to całe gówno, ale dostaniesz w tej cenie HP Omena bądź Lenovo Legiona z RTX 3060 - jedyne warte uwagi propozycje.
  • Odpowiedz
@XkemotX: Rozumiem, że w obecnych czasach to tylko natomiast dla mnie to aż. Mam świadomość, że to nie komputer i o ile nie będę grał na ultra detalach w najnowszych grach to powinno być przyzwoicie :)
Co do Twoich propozycji to znalazłem w moim budżecie:
https://www.ceneo.pl/77116229#tab=spec
https://www.ceneo.pl/95943447#tab=spec

Nie znam się, ale kojarze, ze chyba procesory Intela są lepsze od AMD oraz, że i7>i5 a także, że każda karta graficzna RTX jest
  • Odpowiedz
@Pabloz01:
Na lapku z RTX 3060 spokojnie pograsz na ultra detalach w 99% gier. Przed chwilą oglądałem testy na yt takiej konfiguracji.

Shadow Tomb Raider - Ultra +80 fps