Wpis z mikrobloga

Cześć, mam pytanie do dyspozytorów. Prowadzę 18-20 aut PL- UE, Wyjazdy aut pon-pt. Do tego co miesiąc robię ewidencję czasu pracy , delegacji w 4Trans, wszystkie sprawy zgłoszeń , delegowania, zamawianie boxów, obsługa myta itp. Wiadomo często dużo różnych spraw poza godzinami pracy. Mam 4500 netto. Wschodnia PL Powiedzcie jak to wygląda u Was, jakie zarobki, bo chcę pogadać o podwyżce i chciałbym mieć realne odniesienie #bekaztransa #spedycja
  • 19
  • Odpowiedz
@unkn0wnx: Dębica kolega ma o
od auta 250zl za miesiąc na duże, inny z Gorlic siedzi na 3 transach roznych firm i bierze po 500zl za prowadzenie auta. Pierwszy ogarnia jakies 15-20szt drugi nie mam pojęcia ale nie bieduje.
  • Odpowiedz
@Tonari_Totoro: uop podstawa plus kasa od prowadzonego auta czy b2b? Plandeka? Chlodnia? Bo obecnie prowadzę zestawy na przerzutach, plandeki i nie wyobrażam sobie ogarniać 20 aut (ładunki z giełdy) zeby zrobić to dobrze;)
  • Odpowiedz
@xspeditor: No tez mam takie odczucie ze do 10 zestawów to jeszcze z giełdy można jako tako funkcjonować.
@Tonari_Totoro: Jako starzy wyjadacze na tagu kojarzycie jak wyglada sprawa prowadzenia aut na b2b? Mniej więcej jak kreują sie stawki netto za jeden zestaw/solówkę?
  • Odpowiedz
@JustFantasy: akurat prowadzę wywrotki. 75% stali klienci na wyjazdy i kilka stałych powrótów. Reszta giełda. Teraz sezon to już mam cały tydzień praktycznie poustawiany, ale poza sezonem trzeba trochę się naszukać.
  • Odpowiedz
@unkn0wnx: wywrotki to zupełnie inny temat. Wywrotek poprowadzisz spokojnie z 10, a w zniwa wiecej, bo sami klienci atakują. jakbys dostal 10 niskopodwozi to 5 by stalo w krzakach bo byś nie wyrobił dograć xD
Tez prowadziłem wywrotki z GMP, #!$%@? te odrzuty i rozładunki w PL portach, albo wroc sobie z D49, 30 chetnych na jeden śmieciowy ładunek.
Z ciekawości liczysz +- ile robisz km, stawki, przychody?
Ja sie
  • Odpowiedz
@smway: akurat my omijamy porty, wogole tam nie jeździmy. D49 jest problem bo tam idzie masa zboża z PL.Ale można zawszexjakiś przezut wziąć albo coś z Zagłębia Ja stawek nie przeliczam ile wychodzi z km, ale może zacznę. A Tobie jak to wychodziło i czy głównie zagranica czy kraj ?
  • Odpowiedz
@unkn0wnx: pół na pół, na zagłębie głównie jak mieliśmy powroty z ziemniakami do PL, eberswalde, schwedt i inne zbożowe pierdoły. Po kraju porty, Szamotuły, Stargard i inne przetwórnie zbożowe bo tam najlepiej płacili.
Pytam o statystki bo teraz mam swoje auta i wiem mniej więcej co ile kosztuje i ciężko powiedzieć czy słabo czy średnio zarabiasz, zależy jak zarabia na tym przewoźnik, jak robisz 7k netto przychodu na aucie pn-pt
  • Odpowiedz
W ostatnim miesiącu z auta to jakieś średnio przychód 55-60 tys . I około 15 tys km. Trasy wschodnia pl zachodnie Niemy/ Holandia i z powrotem
  • Odpowiedz
@smway: odkopałem trochę temat. Woziles towar na wytwórnie bezpośrednio dla Cargilli, Cefert itp. czy lapales towar z jakiś mniejszych skupów i firm?
  • Odpowiedz
@mrololl: firmy kupują od rolników, mają też swój towar, najczęściej wiezie się zakontraktowany towar, ładując bezpośrednio od rolnika i jedzie się do skupu z neutralizacją dokumentów
  • Odpowiedz
@smway: Jak to wygląda to ja dokładnie wiem bo pracowałem jako handlowiec w tej branży.

Teraz prowadzę wywrotki i często ładuje je zbożem i zauważyłem, że właśnie najlepsze stawki pokazują firmy do których jedzie bezpośrednio towar. Typu vittera, cedroby bo oni kupują bezpośrednio i nie ma tysiąca pośredników i więcej kasy zostaje na transport. Ale niestety towar z tych firm często trafia w ręce kilku wiodących spedycji i każdy chce
  • Odpowiedz