Wpis z mikrobloga

@tomix: Cześć! Odpowiedziałeś na moje typy usterek w Twoim Mercedesie ale sprawa jest taka, że w tym AMA nie widzę nawet tego co sam napisałem a tym bardziej Twojej odpowiedzi, która bardzo mnie interesuje. Nie wiem dlaczego tak jest, aczkolwiek nigdzie nie widzę odpowiedzi innego użytkownika niż założyciela AMA (tak jakby tylko On mógł odpowiadać). Jeśli możesz to napisz mi wiadomość prywatną. Pozdrawiam!
  • 8
@damians696: Już chyba znalazłem odpowiedź w Twoim profilu, dziwne, że wykop przerzuca do AMA żeby tam przeczytać odpowiedź...nie czaję o co chodzi. Napisz w końcu co było przyczyną w tym Twoim Mercedesie! ;)
cześć, problemem był pasek klinowy :) od nowości zapewne niewymieniany czyli miał przejechane 250k.

z mercedesach siedzę od 8 lat, w202 i w124 znam na wylot, ale na to nie wpadłem :)
@tomix: To aż dziwne, że nie wzbudził twoich podejrzeń swoim stanem. Ostatnio wymieniałam pasek z BMW który miał 9 lat, również oryginał ale był dramatycznie słaby. A u Ciebie był pasek klinowy czy wieloklinowy?
właśnie nie wymieniałem go bo nie było na nim żądnych popękanych rowków. pasek na bank był oryginalny, miał numer części mb :) kupiłem zamiennik za 80 zł bo nie sądziłem, że to rozwiąże problem
@tomix: Kiedyś to robili te paski...szok. Ostatnio zakupiłem zamiennik znanej marki na "G" i po 20tyś i już ma pęknięcia, jeszcze z 10tyś i do wyrzucenia. A kółko alternatora lub inne koła nie miały świecących walcowych krawędzi międzyrowkowych? Bo gdy kończy się pasek to poleruje walcowe krawędzie między rowkami, dlatego, że kliny paska wchodzą za głęboko w rowki kół (do dna nie sięgną ale pasek zacznie opierać się walcowo a nie