Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Pracuję jako koordynator pracowników produkcji/magazynu w dosyć małej firmie w dużym mieście. Mam pod sobą 10 pracownikow, którzy jeśli mają problem - przychodzą z nim do mnie i go rozwiązujemy. Z uwagi na charakter pracy zawsze staramy się zatrudniać mężczyzn, nie jest to najlżejsze zajęcie. Ostatnio dostaliśmy konkretne zlecenie i potrzebowaliśmy dosyć szybko dotrudnic kilka osób. Firma zamiast zwiększyć godzinowke żeby uatrakcyjnić ofertę i szybko znaleźć pracowników uznała, że na ten okres weźmiemy każdego kto się nawinie, w tym kobiety. Mógłbym ponarzekać co się zaczęło dziać, ale dziś nie o tym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeden z moich "podopiecznych" zaproponował, że jego dziewczyna jest zainteresowana i gotowa do pracy. Pierwszego dnia rozpocząłem szkolenie nowych ludzi, w tym również jej. Dziewczyna z wyglądu w moim typie, charakter też niczego sobie - bardzo towarzyska i rozgadana, ale z umiarem, a nie co te 40letnie "dziadki" zmęcozne życiem.