Wpis z mikrobloga

@KarakanPaskudny: Ta jaskinia to takie "składowisko ciał". A w zasadzie część tej jaskini, która powinna być odgrodzona ścianą. Generalnie jak dany NPC przemieszcza się fabularnie między mapami, to tak naprawdę trafia właśnie do lokalnej przechowalni, a na miejscu docelowym pojawia się inny, nowy NPC. Takie obejście ograniczenia silnika.

Na każdej mapie masz takie miejsce. A Ty najprawdopodobniej trafiłeś na buga, gdzie gra umieściła ciało po złej stronie ściany w jaskini.

https://gothic.fandom.com/pl/wiki/Przechowalnia_cia%C5%82
  • Odpowiedz
@agsbajahs: @KarakanPaskudny to nie jest bug, ani nie jest to żaden quest, to miejsce to przechowalnia ciał, każda postać, która występuje pod tą samą nazwą np. Diego w Górniczej i Diego w Khorinis w roz3 to osobne NPC wg. kodu.
Jak postać nie jest potrzebna na jednej mapie bo przechodzi do drugiej to npc ląduje w takim składziku
  • Odpowiedz
@X4vv: No to jest Bug jakby nie patrzeć. Nie byli w stanie transportować NPCow pomiędzy światami i gdzieś musieli ich chowac. Te jaskinie raczej nie powinny być dostępne dla graczy i dostać się tam można było tylko dzięki kodom albo bugujac grę
  • Odpowiedz
@Szysznik: Tak żem czuł, że to z tym związane, ale nie wiedziałem, dlaczego wyłącznie nefarius tam leżał.

@agsbajahs: No zaskakujące, że nie zaimplementowali tego sensowniej. Zamiast usuwać, to ich martwych kitrają w składziku xd
Powinien być składzik ze wszystkimi stworami, które gracz uśmierca w trakcie gry xd
  • Odpowiedz
@KarakanPaskudny: coś było, że jeśli usunie się ciało zupełnie to gdy jakiś skrypt odwołuje się do martwej postaci to jest crash. Dlatego wymagana jest taka przechowalnia, żeby obiekt istniał gdy jakaś funkcja zależy od niego.
  • Odpowiedz