Wpis z mikrobloga

Mam od jakiegoś czasu problemy z rozłączaniem od serwera czy to eu1 czy eu2, nie ma znaczenia. Ciekaw jestem czy ktoś też ma tego typu kłopot na łączu kablowym #multimedia. Jak widać na wykresie są duże packet lossy na
c-093105142037.vectranet.pl i amsix-nkf.gcore.ams-ix.net.
Dochodzą do 90%, wysyłałem im już te dane ale zbywają mnie. Ktoś poradzi co dalej (oprócz zmiany isp, umowa do wiosny)?
#wot #worldoftanks #vectra też bo przejęli
poradnikspeleologiczny - Mam od jakiegoś czasu problemy z rozłączaniem od serwera czy...

źródło: comment_1630776335RkqhONC6zux9ki2R2x1RGc.jpg

Pobierz
  • 25
@poradnikspeleologiczny: no niestety z vectra moze byc gorzej. Ja walczylem z lokalnym dostawcą wiec mialem wlasciwie bezposredni kontakt z adminem tego burdelu to chyba w koncu chlop zrobil zebym juz wiecej mu dupy nie zawracal (mogl to byc tez przypadek i nic nie zrobil i cos ruszylo sie dalej akurat).
Ja wiem ze to #!$%@? metoda ale jak bardzo chcesz grac to w miedzyczasie polecam korzystac z mobilnego neta do wota
@poradnikspeleologiczny: Mam to samo. Pisałem ticketa do WG. Na początku szukali problemu w tym, że mam procesor amd, a w obecnym patchu ten nowy widok taktyczny krzaczy się z tymi procesorami. Potem jak problem dalej występował to wkleili mi pastę bym zmienił dns na googlowe, wyłączył antywirusa, dodał wota do wyjątków firewalla etc. W sumie nic odkrywczego, bo w zasadzie wszystko prócz wyłączenia/odinstalowania antywirusa miałem już wcześniej ogarnięte. Nic nie pomogło.
@poradnikspeleologiczny: Też jestem w multimedii. Mnie się wydaje, że to od zawsze była taka strata pakietów gdzieś po drodze. Nie wpływało to jednak wtedy na grę, bo na ostatnim hopie nie było utraty pakietów. Tak mi też parę lat temu tłumaczył pracownik multimedia jak szukałem źródeł lagów na wocie.
Teraz też nie ma straty pakietów na ostatnim hopie, są gdzieś po drodze jednak jak trafię na bitwę, która jest dłuższa niż
@poradnikspeleologiczny: Nie wiem kiedy się pogorszyło, bo nie grałem w wota od maja 2020 do sierpnia 2021. Wcześniej jednak nie wywalało co grę. Zdarzały się lagi wieczorami ale wtedy na pingplotterze na ostatnim hopie świeciło na czerwono, a teraz gdzies po środku traci pakiety i nie okresowo, a praktycznie 24/7
@Nivis @poradnikspeleologiczny Jako osoba która przepracowała w dziale bezpośrednio związanym z siecią CORE w mmp blisko 4 lata z góry mogę wam powiedzieć żebyście nie trafili czasu na "walkę" bo i tak każdy będzie miał takie zgłoszenie od klienta indywidualnego w czterech literach ¯_(ツ)_/¯
@poradnikspeleologiczny Zgodnie z decyzją UOKiK żebyś mógł zerwać umowę z winy operatora usluga musi nie działać bez przerwy przez 21 dni, zle działanie usługi nie jest podstawą do zerwania umowy a jedynie do złożenia reklamacji technicznej (która zleją( ͡° ʖ̯ ͡°)). Jedyne co możesz w tym przypadku zrobić to ewentualnie routowac się przez jakiegoś vpn'a jak radzi nivis i zawinąć się po umowie gdzieś indziej. Z Orange bym
le działanie usługi nie jest podstawą do zerwania umowy a jedynie do złożenia reklamacji technicznej (która zleją( ͡° ʖ̯ ͡°)). Jedyne co możesz w tym przypadku zrobić to


@poradnikspeleologiczny: i jak postepy ? tez mam vectre i patrze to samo obecnie sie dzieje