Wpis z mikrobloga

@ondraszek Miasto bierze sie za ochronę wąwozu między Starym Gajem a Czubami. Niestety w związku z tym do kosza leci droga pod lasem (prawdobodonie)

Czyli tak:
1) Granitowa ślepa
2) Filaretów ślepa
3) Rondo Krochmalna-LL80 też

Miasto parę lat temu zrobiło dwie inwestycje (Granitowa, Rondo) z myśla o drodze, którą teraz uwalają xD

A mieszkańcy Bursztynowej czy Wyżynnej gniją w korkach do wyjazdu czy zapieprzają na JPII na autobus - bo zbiorkom miał jechać pod lasem :P

#lublin
  • 8
  • Odpowiedz
@Pitrowski: ma, bo w niego miała wlatywać droga pod lasem
@kfffasny: przebieg drogi? Kiedyś na SCC się temat przewijał. Ogólnie to tak jak na mapce zaznaczyłem. Skrzyżowania z Granitową (z dojazdem do dworca), Filaretów i Krochmalną

Łącznik między drogą a Romera na pomarańczowo - chyba jakoś tak to miało lecieć. Nie wiem jeszcze czy nie kombinowali coś z wrotkowską
Pituch - @Pitrowski: ma, bo w niego miała wlatywać droga pod lasem
@kfffasny: przebi...

źródło: comment_1630338627slvBrL6FbxO1hF15CvDT2w.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@kfffasny: Prawdopodobnie tak, bo jeszcze ludzie protestują, bo hałas obok las. Będę dawał znać.

jak ustalali aktualny plan zagospodarowania dla Lublina to zmienili klasę drogi - co akurat popieram. Zamiast "autostrady" z węzłami wielopoziomowymi ma być droga na wzór Filaretów - 2 pasy, pas zieleni zwykłe skrzyżowania.

Ta droga jest bardzo potrzebna:
1) dodatkowy wyjazd z osiedli
2) rozkorkowanie JP2
3) dojazd od Kraśnickiej (bo tam ma mieć początek) do PKP
  • Odpowiedz
@ondraszek: a dja spokoj, ludzie sie ciesza, że uwalili drogę pod lasem, bo to barbarzynstwo aby odcinak las od mieszkańcow, ale kur...a nie przeszkadza im LK7, która jeszcze bardziej ingeruje w las i ogranicza do niego dostęp, bo jedyne legalne drogi do Starego lasu prowadzą przez Janowską albo Lublin-Zachodni xD
  • Odpowiedz
@kfffasny: @ondraszek: jednak nie wykreślają uff...

Uchwała ma dotyczyć długiego pasa terenu, sięgającego aż do al. Kraśnickiej. Ratusz nie zamierza wykreślać stąd nowej ulicy, równoległej do linii kolejowej, prowadzonej częściowo śladem ul. Węglinek i Folwarcznej. Droga jest wrysowana w studium przestrzenne, a Urząd Miasta uważa, że taka trasa będzie potrzebna.


– Układ komunikacyjny tej części miasta, budowanej dość intensywnie, musi mieć w przyszłości zabezpieczenie w postaci potencjalnej nowej ulicy –
  • Odpowiedz