Wpis z mikrobloga

@SaulGoodmann bolączkami są głównie sworznie z przodu, zapiekające się zaciski hamulcowe z tyłu, no i trzeba patrzeć na rudą - atakuje głównie progi, tylne nadkola i doły drzwi.
W sedanach przedliftem mogą skrzypieć tylne drzwi - ograniczniki kulkowe się wycierają, w poliftowych ten problem wyeliminowano.
K24A3 jest raczej niezajebywalnym silnikiem, kwestią jest tylko lanie dobrej oliwy (a nie żadne 10w40) i dbanie o regularne kasowanie luzów zaworowych.
Bierz pod uwagę, że są
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SaulGoodmann: sprawdź czy nie była mocno spachlowana, lakier bardzo słaby rysuje się od przetarcia chusteczka, z rzeczy mechanicznych to przy pewnych prędkościach może pojawić się bicie na kierownicy i nadwoziu wskazuje to na uszkodzone przeguby wewnątrzne, sprawdź czy pedał sprzęgła nie chodzi ciezko, w silniku raczej nic się nie dzieje jak był w miarę serwisowany, sprawdź czy łańcucha nie słychać.
  • Odpowiedz
@SaulGoodman Jak koledzy powyżej pisali: blacharka, chociaż to też nie jest zasadą, bo ja mam rok 2003 i ruda wyszła mi tylko na zagięciu drzwi pasażera. Błotniki, progi, podłoga - wszystko zdrowe. Silnik k24a3 jest nie do zajechania, ale potrafi brać brać trochę oleju, co nie musi oznaczać usterki - vtec tak ma. Z gazem współpracuje dobrze, ale musi być dobra instalacja, prawidłowo dobrana do auta. Tylne hamulce właśnie mi się nieco
  • Odpowiedz
@SaulGoodmann Z własnego doświadczenia to na co zwrócić uwagę : 1. Padają przeguby (nowy chyba jakoś 1000zl/szt.), zamiennik jest na chwilę. Objawia się to telepaniem auta przy przyspieszaniu w danym zakresie prędkości. 2. W kombi problem z elektrycznym zamykaniem klapy bagażnika (czujniki docisku). 3. Rdza jak w każdym japońcu który jeździ w Pl, u Niemca itd. Podobno auta że Szwajcari nie mają problemu z rdzą. 4. Drogi wydech w wersji 2.4 (podwójny).
  • Odpowiedz