Aktywne Wpisy
masur1 +291
Eh, w poprzedniej pracy byłem 3,5 roku, zwodzili mnie z podwyżkami i awansami. Bardzo lubiłem tamtą pracę, ale finalnie każdy pracuje aby zarabiać, a nie dla atmosfery.
W międzyczasie odezwała się rekruterka, od niechcenia przeszedłem 3 etapy rekrutacji, dostałem list intencyjny na maila, jednak nadal czekałem na rozmowę roczną w maju, liczyłem, że w końcu zgodnie z obietnicami dostanę awans. Nic bardziej mylnego. 3 miesiące wypowiedzenia ciągnęły się jak flaki z olejem,
W międzyczasie odezwała się rekruterka, od niechcenia przeszedłem 3 etapy rekrutacji, dostałem list intencyjny na maila, jednak nadal czekałem na rozmowę roczną w maju, liczyłem, że w końcu zgodnie z obietnicami dostanę awans. Nic bardziej mylnego. 3 miesiące wypowiedzenia ciągnęły się jak flaki z olejem,
NicolasLatifi +1282
Knock-knock to zwariowana dwuwymiarowa gra zręcznościowa osadzona w klimatach horroru. Jest to produkcja moskiewskiego studia Ice-Pick Lodge, które wyrobiło sobie markę tworząc kompletnie zakręcone projekty pokroju Pathologic, Tension czy Cargo! Quest for Gravity.
Gracze wcielą się w nastoletniego chłopca przemierzającego pokoje nawiedzonego domu, stojącego samotnie w wielkim, ciemnym lesie. Od niedawna do miejsca tego ściągają różnego sortu potwory, chcąc zabawić się z chłopcem w przerażającą wersję berka, w której stawką jest jego życie i poczytalność.
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=19478
#fajnagra #grajzdexterem #gry
@DeXteR25: the owls are not what they seem