Wpis z mikrobloga

Hello wykop!

Wypadałoby się wszystkim przedstawić. Dzięki Wam zostałem w przeciągu 2 tygodni CEO i CTO ponad 700 osobowego startupu w wieku 19 lat. Jeśli kogoś interesuje moja historia to zapraszam do spędzenia ze mną dłuższej chwili. Być może kogoś zainspiruję do działania i pójdzie moim śladem i zrobi coś super. Może osiągnie nawet zbliżony do mnie poziom zajebistości, chociaż szczerze w to wątpie.

Kim jestem? Jakie mam poglądy?
Jestem zwykłym 19 letnim chłopakiem, który lubi myśleć inaczej niż wszyscy inni dookoła. Oczywiście zgodnie z cytatem:

"Powiedzieć wam w ryj wreszcie, wy głupie **, że jesteście prymitywami, że wasze #!$%@? karty kredytowe to jest wasz majestat, wasza godność.".

Już w 1 klasie gimbazy kłóciłem się z Historykiem, że hitler nie wiedział o holokałście xD. Zawsze miałem 2 z matematyki i fizyki, ale 6 z muzyki. To był mój manifest, absolutnie nie widzę sensu w szkole publicznej i systemie ocen. Jestem zupełnym samoukiem. Programuję od 3 roku życia, rynkiem finansowym i ekonomią zajmuję się od 17 lat. Nie poszedłem na studia, od razu po maturze poszedłem na kremówki. Potem zacząłem pracować jako kasjer w biedronce. Jeszcze rok temu miałem 3k na umowie o pracę XD. Jeśli miałbym mieć jakąś radę dla młodych wykopków to po prostu łykajcie każdy scam.

Myślę, że wszyscy z Państwa powinni również wiedzieć, że jestem polskim patriota. Bezmyślnie nacjonalistycznym oczywiście. Po prostu skaczę jak małpa w zoo kiedy niemiec (specjalnie z małej) osiąga sukces. Z wielką dumną patrzę na rosnącą panoramę Radomia czy z tempa wzrostu ekonomicznego Polski na przestrzeni ostatnich 30 lat. Kiedyś byłem za PISem natomiast wyrosłem z tego i
**. #bekazpisu

Dzisiaj po dwóch tygodniach mojej drogi w startupie pracuje już 700 osób z czego jedna dostaje nawet wynagrodzenie xD