Wpis z mikrobloga

Hej, w sobotę śmigam do Gdyni (z Bydgoszczy) na pokazy lotnicze Aerobaltic Air Show. Niestety nie widzę rozpiski godzinowej na stronie organizatora, więc pytam was.
1) Czy ktoś z Was był na poprzednich edycjach i wie jak to się godzinowo +- kształtuje?
Przyznam, że w temacie lotnictwa jestem kompletnie zielony, więc dla mnie poszczególne formacje/performerzy nic nie mówią. Czy jest sens być faktycznie w godzinach 10-18 czy jednak w bardziej sprecyzowanych godzinach to się wszystko dzieje?
2) Z tego co widzę, to będzie udostępniony parking. Czy do niego jest jakaś ogromna kolejka w początkowych godzinach (około 10ej), czy jednak na luzie można podjechać? Do tego z tego co widzę jest remont obwodnicy. Mam opcję zostawić samochód w Gdańsku u rodziny i jeżeli okazałoby się, że mam stać pod parkingiem lotniskowym w korku 30 minut, to wolę ten czas spędzić w SKM jednak ( ͡° ͜ʖ ͡°). O busie z Gdyni Głównej już wiem.
3) Podzielcie się jakimiś swoimi spostrzeżeniami co fajne, a co nie :)
Pozdro!
#aerobaltic #lotnictwo
#gdynia #trojmiasto
  • 18
  • Odpowiedz
. Mam opcję zostawić samochód w Gdańsku u rodziny i jeżeli okazałoby się, że mam stać pod parkingiem lotniskowym w korku 30 minut


@w00nski: Z tej opcji powinieneś skorzystać. Poczytaj na trojmiasto.pl jakie problemy były z dojazdem w poprzednich edycjach. 30 minut w korku to jest marzenie. Celował bym raczej w 2h przy okazji tego wydarzenia i obecnego stanu dróg w Gdyni. Wybierz SKM + rower. Podziękujesz mi później :)
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@w00nski: ja do Gdyni jadę pierwszy raz, spróbuję z oficjalnym parkingiem, ale będę ok. 8-9. Z wyjazdem ponoć jest armageddon i trzeba się psychicznie na to nastawić ( ͡° ͜ʖ ͡°) To norma na większości dużych pokazów.
Atrakcji zapowiada się tyle, że raczej dłuższych przerw w pokazach dynamicznych nie powinno być, może jakieś 30-45 minut gdzieś wcisną.
Jak masz małe dzieci, to pomyśl o jakiejś ochronie
  • Odpowiedz