Wpis z mikrobloga

Uber Eats = HIV, serio. Obsługa klienta to dno i metr mułu, jedyne co potrafią to klepać teksty z automatu.

Zamówiłem jedzenie poprzez Uber Eats (akurat z McDonalds), dotarła połowa porcji - wysłałem fotę do Uber Eats, nie widzieli w tym problemu, nie chcieli zwrócić (części) kasy. Zgłosiłem sprawę do banku - chargeback, jako dowód zdjęcie tego co dostałem i tego jak to powinno wyglądać, łącznie z wagą. Po kilku dniach kasa wróciła na moje konto.

Dziś sytuacja inna - jedzenie przygotowane, dostawca go nie odbiera przez 40 minut, Uber Eats też w tym nie widzi problemu xD

Kur, serio Uber chyba poczuł się zbyt dominująco na rynku i teraz ma ludzi w dup, support zszedł na psy totalnie, jest chyba gorzej niż w Glovo.

A konkurencja? Support w Wolt to najlepsze co ta aplikacja ma. Zamówienie mocno opóźnione? Masz token na darmową dostawę, kontakt z supportem ogólnie świetny.
Nie wiem jak w Bolt Food, bo od niedawna chyba działa, ktoś może wypowiedzieć się na ten temat?

#ubereats #wolt #boltfood
  • 5