Zbliżają się od mamy urodziny i chce kupić jakieś porządniejsze noże od jej ~30 letnich wiecznie tępych kawałków stali. Początkowo chciałem coś kupić do ~150 zł, ale wyjątkowo tutaj za dwa mógłbym się szarpnąć. Długość jest idealna, a 56 HRC raczej powinno wystarczyć na co dzień. Zależy mi właśnie, aby pomiędzy rączką, a ostrzem była przerwa (ostrze na kamieniach i mnie szlag trafia jak rączka jest na równi z ostrzem). Martwi mnie tylko grubość rękojeści. Mama ma bardzo małe dłonie i preferuje bardzo chude uchwyty, ale ciężko takie znaleźć.
@nowekontorly: Tutaj wychodzi 130 zł za nóż, więc nawet nie oczekuje, że to będzie jakaś nie wiadomo jakaś stal i twardość +60. W tej cenie w ogóle da się coś lepszego kupić, co nie jest używką? ( ಠ_ಠ)
Ale nie znam się na tym, więc pytanie właśnie brzmi czy to nie będzie takie same gówno jak bieda noże z marketu z 15 zł sztuka i czy są
Takie noże są warte swojej ceny? Czy raczej kupa i unikać z daleka?
https://japonskienoze.pl/satake-megumi-zestaw-noz-szefa-kuchni-bunka.html
Zbliżają się od mamy urodziny i chce kupić jakieś porządniejsze noże od jej ~30 letnich wiecznie tępych kawałków stali.
Początkowo chciałem coś kupić do ~150 zł, ale wyjątkowo tutaj za dwa mógłbym się szarpnąć.
Długość jest idealna, a 56 HRC raczej powinno wystarczyć na co dzień. Zależy mi właśnie, aby pomiędzy rączką, a ostrzem była przerwa (ostrze na kamieniach i mnie szlag trafia jak rączka jest na równi z ostrzem).
Martwi mnie tylko grubość rękojeści. Mama ma bardzo małe dłonie i preferuje bardzo chude uchwyty, ale ciężko takie znaleźć.
Komentarz usunięty przez autora
Ale nie znam się na tym, więc pytanie właśnie brzmi czy to nie będzie takie same gówno jak bieda noże z marketu z 15 zł sztuka i czy są
Komentarz usunięty przez autora
https://scyzoryki.net/p/161/1234350/noz-do-siekania-victorinox-6-8003-19g-z-pudelkiem-prezentowym-noze-szefa-kuchni-noze-victorinox.html