Wpis z mikrobloga

@Dejwi996: jak wyżej plus dodatkowo trzeba brać pod uwagę, że ten automat ma swoje przypadłości, z którymi raczej trzeba się polubić. Mam na myśli przenoszenie drgań na postoju przy włączonym D, szczególnie gdy olej w skrzyni jest zimny. Można wymieniać poduszki zawieszenia silnika i podobno pomaga, ale tylko na jakiś czas.
Poza tym jest bardzo trwały, ale - jak już napisano - odbiera sporo z dynamiki i nie bardzo czuć te
@Dejwi996: 140 to silnik Nissana i nie ma nic wspólnego z pozostałymi dwoma. Brak hydraulicznej regulacji zaworów. Jedni przerabiają na LPG, inni nie. Jednym wypaliło głowicę, innym nie. Różnie bywa.

170 i 204 to ten sam silnik różniący się turbo, wtryskiwaczami i grubością uszczelki pod głowicą. Lpg przyjmuje z grubsza tak samo. Warto oddać do dobrego warsztatu i nie oszczędzać na instalacji, bo to nie jest taki prosty silnik do wystrojenia
@Tata_Dealera: @sosna119: rozważam Megane albo lagunę z tym silnikiem a fajniej było by trzymać dziewczynę za kolano niż wajchować drążkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale po drogiej przygodzie z dieslem chciałbym coś co mój portfel bardziej polubi. Twoje 204 masz zagazowane? Jak z spalaniem u Ciebie ?
@Dejwi996: Megane 3 ma już inne 2.0, bo 2.0TCe, które też zbiera dobre opinie również pod kątem gazu. Powodzenia w szukaniu, też chętnie bym kupił M3/L3 2.0T w kombi, ale ceny tych aut są nienormalne (ogólnie wszystkie auta podrożały) i liczba ogłoszeń marna. Dlatego zacząłem patrzeć trochę za innymi autami, ewentualnie 1.4TCe w Megane.
@Dejwi996 No to na pewno. Generalnie wskazanie z kompa pokrywa się z realnym zużyciem. Te 10,5-11L średnio pali. Aczkolwiek ja rzadko wkręcam powyżej 4k obrotów.
@Dejwi996: ja odnoszę wrażenie że niektóre to już wiszą kilka miesięcy, a oglądam sobie samochody co jakiś czas od ponad pół roku. Zawołaj jak uda się kupić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja czasami myślę czy nie wolałbym ściągnąć czegoś od Niemca, bo może mają jakąś pogardę do francuskich aut i sprzedają taniej, ale mobile.de niestety mojej teorii nie potwierdziło XD
@piwakk: ja też wolę spokojną jazdę a nadmiar koni chce mieć aby móc kogoś szybko i bezpiecznie ewentualnie komuś utrzeć nosa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@BulgarskiTaboret: na pewno zawołam jak kupię ale najpierw muszę pozbyć się obecnego samochodu aby mieć fundusze. Myślę żeby ściągnąć z Niemiec przez rodzinę bo i tak salonu polska na full wypasie nie znajdę tylko wszystko import Niemcy lub Szwajcaria
Megane 3 ma już inne 2.0, bo 2.0TCe


@BulgarskiTaboret: to nadal jest ten sam F4RT tylko w Megane ma zmienne fazy rozrządu, a przez to trochę inną charakterystykę.
1.4TCe to już nowoczesny, skomplikowany silnik, który spali pewnie połowę tego co 2.0T, ale trwałości pewnie też ma połowę ;)

@Dejwi996: ja swoją mam z NL. Gość mi szukał. Chciałem automat ale trafiła się ta co mam i wziąłem, bo wyposażenie fajne.
to nadal jest ten sam F4RT tylko w Megane ma zmienne fazy rozrządu, a przez to trochę inną charakterystykę.

1.4TCe to już nowoczesny, skomplikowany silnik, który spali pewnie połowę tego co 2.0T, ale trwałości pewnie też ma połowę ;)
@sosna119: A to dobrze wiedzieć o tym 2.0. Gdzieś się natknąłem chyba na inne oznaczenie niż F4RT, widocznie był tam błąd. No w każdym razie oba auta z tym silnikiem są drogie,
@Dobrowoj: czekam na razie że może coś się zmieni na rynku bo na razie ceny wysokie i nie ma w czym przebierać. Druga sprawa jak sprzedam obecny to w przeciągu 2 tygodni bym musiał kupić kolejny a że posucha to chciałbym uniknąć sytuacji że kupuję to co jest a nie to co mi się podoba.