Wpis z mikrobloga

Krew mnie zalewa jak typ kompletnie nie rozumie przyczyny armegedonu w tamtym miejscu który to powstał po magiczniej krakowskiej tarczy mobilności czytaj debilności stworzonej przez Łukasza Grygę inżyniera ruchu w Krakowie oraz Łukasza Franka dyrektora ZTP oraz kolegów z rowerowego aktywu i zabraniu 1 pasa z mostu grunwaldzkiego i dietla aż po skrzyżowania z Krakowską gdzie tramwaje wymuszają światła przez co rondo Grunwaldzkie się praktycznie nie opróżnia, a jest ciągły napływ pojazdów zarówno z Alej jak i Monte Cassino. Jakim cudem ma się to skrzyżowanie nie blokować skoro rondo grunwaldzkie jest zablokowane na amen i w godzinach szczytu czasami czeka się 2-3 zmiany świateł żeby 1 auto wgl wjechało na rondo i zjechało na most. Debile swoimi działaniami zablokowali MPK (wiedzieli że Dietla będzie stać przez większość dnia dlatego pocięto 184 na 2 osobne jedna pod ICE druga pod rondo grzegórzeckie żeby nie wjeżdżały na Dietla)
#krakow #polskiedrogi
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

typ kompletnie nie rozumie przyczyny armegedonu w tamtym miejscu


@alteron: myślę że typ rozumie, ale program nie jest skierowany do ZTP tylko to rady dla kierowców jak zachowywać sie w tym miejscu
  • Odpowiedz
@alteron:
A ja się jeszcze dodatkowo zastanawiam, kiedy ktoś w naszym kraju ogarnie jak idiotyczne są znaki F-10. Tutaj na filmie jest pierwsza jaskółka, przebłysk ale nadal nie ma konkluzji, że one są są systemowo bez sensu.

Mówię o fragmencie od 6:10. Znaki F-10 nie powinny być stawiane w miejscu rozpoczęcia nowej organizacji na jezdni a (czasem sporo) przed. Powinny wyglądać bardziej jak znak D-13a. Przydałyby się aby pokazać układ
janekplaskacz - @alteron: 
A ja się jeszcze dodatkowo zastanawiam, kiedy ktoś w nasz...

źródło: comment_1627988315Heu5t99zA5LlAsWTgG9Y9g.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@pilot1123 oni dobrze wiedzą że nie ma miejsca, ale jak się nie wepchną to nigdy go nie będzie bo skrzyżowanie się nie opróżnia skutecznie a te 2-3 auta które przejadą to tyle wjedzie z lewego pasa i bułchaka czyli nigdy nie będzie miejsca. Czasami prędzej jest pojechać w bok wzdłuż Konopnickiej, zawrócić pod wiaduktem i wyjechać na Konopnickiej przy forum.
  • Odpowiedz
@alteron: myślę że Dworaczek się mocno powstrzymywał ze swoją osobistą opinią na temat tego rozwiązania. Przecież on tego nie wymyślił, a raczej jest samochodziarzem, nie rowerowcem:P
  • Odpowiedz
Jakim cudem ma się to skrzyżowanie nie blokować skoro rondo grunwaldzkie jest zablokowane na amen i w godzinach szczytu czasami czeka się 2-3 zmiany świateł żeby 1 auto wgl wjechało na rondo i zjechało na most


@alteron: Skąd załóżenie, że ma się nie blokować? :) Przecież im mniej samochodów wjedzie do centrum tym lepiej a korki gdzieś muszą być. Taki jest cel ronda na Jasnogórskiej, taki jest cel buspasa na
  • Odpowiedz
@blebnik: tylko rondo grunwaldzkie to centurm, dietla to centrum, wielopole to centrum. Rondo na jasnogórskiej to tylko obraz nieudaczności grygi lub innego dyrektorka, który miał przykryć szambo jakie jest z remontem na łokietka, już zostało to naprostowane i rondo jest przebudowywane
  • Odpowiedz
tylko rondo grunwaldzkie to centurm, dietla to centrum, wielopole to centrum


@alteron: i tam tez trzeba maksymalnie zniechecac do samochodu ;) ergo generowac brak sw. przepustowosci
  • Odpowiedz
@blebnik: chciałeś napisać zniechęcić do mieszkania, ale coś ci się źle klawisze naklikały. Mieszkania pod inwestycje na airbnb już się grzeją czekając na turystów, były budynek pko idzie na hotel, budynek poczty głównej na hotel, kamienica po kitschu na hotel zaraz się okaże że straż pożarną też przerobią na hotel
  • Odpowiedz