Aktywne Wpisy
wolny_kot +449
Pamiętacie protesty rolników? A więc czas zapłaty nadchodzi:
To co widzicie na zdjęciu (z netu) to kombajn zbożowy - zwróćcie uwagę na ten element z przodu - to tzw. HEDER. Zapamiętajcie miastowi tę nazwę - za poruszanie się po drodze publicznej z zapiętym HEDEREM mandat wynosi 5 tys. zł.
Dzwońcie na Policję - niech wieśniaki płacą.
To co widzicie na zdjęciu (z netu) to kombajn zbożowy - zwróćcie uwagę na ten element z przodu - to tzw. HEDER. Zapamiętajcie miastowi tę nazwę - za poruszanie się po drodze publicznej z zapiętym HEDEREM mandat wynosi 5 tys. zł.
Dzwońcie na Policję - niech wieśniaki płacą.
A za komfort się płaci.
W tym przypadku jedyne 1000 zł za sztukę.
To urządzenie zostało opracowane przez pana, który określa się mianem "SUBIEKTYWNEGO inżyniera akustycznego". Piękny sposób na to, żeby powiedzieć: Jeśli inni inżynierowie mówią, że moje wynalazki to stek bzdur, to pewnie dlatego że oni są inżynierami obiektywnymi. Ja jestem inżynierem subiektywnym, zaufaj mi!
Według pana subiektywnego inżyniera, nieużywane porty lan stanowią źródło szumów. A tam szumów, hałasu! RLT-1 jest wykonany ze stopu aluminium lotniczego, w środku znajdują się dwa "naturalne rezonatory kwarcowe", cokolwiek to znaczy. Dzięki swojej sztywności i kwarcowemu mambo-dżambo, Lan Terminator ma zapewniać "wysoki efekt tłumienia drgań".
Rozumiecie? Nieużywane porty szumią, bo kurde nie wiem. Drgania? Dlatego wstaw nasz sztywny bolec do portu i przestanie drgać! Inżynieria subiektywna.
Według subiektywnego inżyniera (Jezu, jak mi się podoba to stwierdzenie xD), wetknięcie tego bolca w dowolne gniazdo dowolnego urządzenia skutkuje "wyeliminowaniem rozmycia gęstości energii i lokalizacji obrazu dźwiękowego".