Wpis z mikrobloga

• 406
Oto przed Wami wynalazek z Japonii: Acoustic Revive Lan Terminator RLT-1. Co ciekawe, to urządzenie wzmiankowane jest w prasie tylko raz. Zdziwieni, że jest to wzmianka w polskiej prasie? Chyba nie, w końcu nasz kraj audiovoodoo stoi :) RLT-1 pojawia się w teście serwera multimedialnego Fidata na portalu HighFidelity.pl, wzmiankowane jest jedynie w zdaniu:

Co więcej, nieużywane gniazda LAN i USB zamykałem specjalnymi końcówkami Acoustic Revive (odpowiednio): RLT-1 oraz RUT-1. Naprawdę warto dołożyć wszelkich starań, aby urządzenie pracowało w komfortowych warunkach!

A za komfort się płaci.
W tym przypadku jedyne 1000 zł za sztukę.

To urządzenie zostało opracowane przez pana, który określa się mianem "SUBIEKTYWNEGO inżyniera akustycznego". Piękny sposób na to, żeby powiedzieć: Jeśli inni inżynierowie mówią, że moje wynalazki to stek bzdur, to pewnie dlatego że oni są inżynierami obiektywnymi. Ja jestem inżynierem subiektywnym, zaufaj mi!
Według pana subiektywnego inżyniera, nieużywane porty lan stanowią źródło szumów. A tam szumów, hałasu! RLT-1 jest wykonany ze stopu aluminium lotniczego, w środku znajdują się dwa "naturalne rezonatory kwarcowe", cokolwiek to znaczy. Dzięki swojej sztywności i kwarcowemu mambo-dżambo, Lan Terminator ma zapewniać "wysoki efekt tłumienia drgań".
Rozumiecie? Nieużywane porty szumią, bo kurde nie wiem. Drgania? Dlatego wstaw nasz sztywny bolec do portu i przestanie drgać! Inżynieria subiektywna.
Według subiektywnego inżyniera (Jezu, jak mi się podoba to stwierdzenie xD), wetknięcie tego bolca w dowolne gniazdo dowolnego urządzenia skutkuje "wyeliminowaniem rozmycia gęstości energii i lokalizacji obrazu dźwiękowego".