Wpis z mikrobloga

potrzebuję pomocy w doborze jakiegoś efajka do luźnego popalania w domu lub w plenerze. Nie znam się kompletnie na tym a wybory są dość spore. Przeglądałem trochę na forach ale mam wrażenie że niektórzy tam zachowują się jakby zerwali się ze znanego portalu elektroda xD
Z tego co "słyszałem" i "przeglądałem" warto kupić:

ijust3
voopoo vinci x
istick pico x z melo 4
vaporesso gtx go 80

nie zależy mi na wielkości chmury, bardziej na smaku oraz żeby nie było zbytnio problemów z liquidami i mógłbym zalewać 50/50 oraz 70/30
co warto wybrać? a może jeszcze coś innego? nie może przekroczyć 200zł
#epapierosy #epapieros
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@KrystJan: Jedyne co ma sens to box i rta/rda, parowniki na gotowe grzałki są bez sensu, podobnie jak sticki pokroju ijusta 3.
Jeżeli naprawdę nie możesz przekroczyć 200zł to na twoim miejscu kupiłbym jakiegoś poda, który ma możliwość dodania adaptera 510, a po czasie dokupiłbym normalny parownik.
  • Odpowiedz
  • 0
@micw921 i tu juz sie gubie i nie jestem w stanie tego dla siebie ogarnac zeby nie z----c nic. Serio nie ma nic "prostego i dobrego" do popalania raz na jakis czas, a nie vapowania systematycznie? Az tak duza roznica jest miedzy tymi "skladakami" od zwyklego gotowca?
  • Odpowiedz
Różnica jest ogromna, zarówno pod względem smaku, jak i kosztów utrzymania.
Sam zacząłem od ijusta 3, tylko że ja używałem go bardzo dużo i musiałem wymieniać grzałkę co maksymalnie 7 dni.
Taka grzałka to okolice 15 złotych. W rta/rda natomiast kupujesz sobie drut za około 30 złotych i robisz z niego kilkadziesiąt grzałek, z których każda (o ile będziesz je czyścił) wytrzyma nawet kilka tygodni. Zużycie liquidu też będzie znacznie mniejsze (jeżeli
  • Odpowiedz
@tobzy: lepiej tego na 18650, można dokupić adapter i mieć normalny sprzęt.
Tylko chyba te adaptery w dragach to jakiś badziew na magnes. Lepiej kupić któregoś z podów od geekvapea, tam masz normalny, wkręcany adapter.