Wpis z mikrobloga

Applemirki, komunikat o nieudanej rekalibracji baterii pojawił mi się w iPhone 11 z informacją, że w autoryzowanym serwisie wymienią mi tę baterię za darmo na nową. Czy ktoś już się spotkał lub gdzieś czytał o takiej sytuacji? Chodzi mi bardziej o to, czy to jest z góry pewne, bo nie chcę tracić czasu na sytuację, że pojadę, będą coś sprawdzali, weryfikowali i w końcu wyjdzie, że to tylko głupi komunikat i żadnej wymiany nie będzie.

#apple #iphone #telefony
slynny_programista - Applemirki, komunikat o nieudanej rekalibracji baterii pojawił m...

źródło: comment_1627143142hbfnJStKeLMiImw0VJdwZT.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
@slynny_programista: jak dobrze pamiętam pierwsza ponowna kalibracja baterii w 11/11 Pro pojawiła się w iOS14.5 z powodów problemów ze wskaźnikiem. Każdy kto dostał taki komunikat mógł wymienić baterię za free w autoryzowanym serwisie. Instalowałeś iOS14.7? W changelogu właśnie jest informacja o przywróceniu tego komunikatu, który mógł zniknąć po ponownym uruchomieniu niektórych modeli 11.
  • Odpowiedz
@darkpassionplay: Mam iOS 14.7, restartowałem też w międzyczasie telefon i ten komunikat nadal widnieje. Przed iOS 14.7 (to była pewnie wersja 14.6?) ten komunikat też już widniał ale dopiero dziś go przeczytałem od początku do końca i się tym zainteresowałem. Zatem raczej do serwisu, czy ten komunikat powinien sam zniknąć?
  • Odpowiedz
@darkpassionplay: rozmawiałem z Apple, powiedzieli, że nie wiedzą co zrobić jak mam komunikat, że wymagana jest wymiana baterii na nową, za darmo w autoryzowanym serwisie i że mam się z tym udać do serwisu. Zadzwoniłem do Cortlandu a oni na to, że mam dostarczyć telefon na weryfikację wraz z dowodem zakupu (telefon jest po gwaranacji). Zapytałem ile potrwa wymiana baterii, to babka powiedziała, że najpierw będą weryfikować czy mi ta wymiana
  • Odpowiedz