Wpis z mikrobloga

@kontodozglaszaniapatologiiwykopu: Kiedyś był cykl wywiadów o wiedźminie i się wypowiadali o nim ludzie co pracowali z nim. Generalnie ta pierwsza wersja wieśka poszła do kosza, bo gościu nie ogarniał tworzenia drzew dialogowych. Scenarzyści mu tłumaczyli, że potrzebują narzędzia łatwego i szybkiego tworzenia dialogów, to on ich spławiał i mówił, że mają mu gotowe dialogi po prostu przynieść i on to do kodu wklepie xD Do tego betatestowanie na jego silniku było
@kontodozglaszaniapatologiiwykopu: o Zielińskim bardzo nieprzychylnie wypowiada się Ryszard Chojnowski. Sebastian był najsłabszym ogniwem przy tworzeniu dema technologicznego pierwszego Wiedźmina prezentowanego na pamiętnym E3 gdzie cdp miał stoisko przyklejone gdzieś do Bioware. Pomimo tego, że Zielińskiego uważano za zajebistego programistę to już w czasie pracy przy Wiedźminie 1 jego silnik był przestarzały. Strasznie lobbował aby gra była na nim wykonana. Zieliński również nie mógł odnaleźć się w pracy zespołowej i nie potrafił
@Hubolb: Jeszcze jeden gość opowiadał, że to był silnik od Mortyra (strzelanka w czasie drugiej wojny światowej) i teksturowanie na tym silniku polegało na tym, że latałeś po mapie modelem postaci i teksturowałeś z "ręki" ale nie byłeś nieśmiertelny a przez to, że zostały jakieś resztki kodu to się potrafił niemiec za plecami spawnąć i zabić leveldesignera xD
@Hubolb: @matias4one: no widzisz jeden z drugim jak dziala cdred- macie takie nie do konca sprawdzone informacje, czesc z filmu darkcuckolda o wiedzminie, czesc od tych ktorzy nigdy nie byli programistami a ten wiedzmin to byla ich pierwsza praca.
rysia to mozecie sobie znalezc na tvgry https://tvgry.pl/wideo.asp?ID=5376 ktory pokazuje te demo wiec jak mogl sie wypowiadac nieprzychylnie XD rysiu zreszta zmienia o tym zdanie w zaleznosci dla kogo sie wypowiada