Wpis z mikrobloga

@NieznanyWykopek:
Raczej nie mogliby bo wszyscy programiści zapewne dalej pracują nad wersjami na last/next-geny i nie ma czasu pracować nad toolchainem, tym bardziej, że to nie jest tak proste jak wyrzucenie za drzwi swojego edytora (chociaż to już się w sumie stało).

-Trzebaby jakoś było wyciąć wszystkie licencjonowane middlewary i optymalnie zastąpić je czymś pozwalającym dalej modyfikować te aspekty gry (trudne, mało prawdopodobne)
-Potrzeba dokumentacji aby ludziom nie zajęło roku czasu
  • Odpowiedz
@deletenomads:
Nie mają i już raczej nie będą mieli.
Wiedźmin 2 był dobrą lekcją tego co się stanie jak się wyda edytor poza oknem kiedy gra jest jakoś nośna.
Z Cyberpunkiem widać, że pierwszy rok to jest wytoczenie gry z Early Accessu a pewnie cały drugi rok to będą płatne dodatki, natomiast przy trzecim już trzeba będzie przenieść ekipe na następne projekty więc znów rzeczywistość biznesowa się nie ułożyła tak, żeby
  • Odpowiedz