Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, prośba o poradę. Może akurat w morzu g...a znajdzie się ktoś kogo warto posłuchać.
Otóż, pracuje na Śląsku w pewnym korpo zajmującym się dużymi budowami. Jestem przed 30stka, hajs około 6k netto. Jestem inżynierem projektu, szefuje zespołowi inżynierów, załatwiam tematy z klientem i podwykonawcami z całego świata. Projekt na którym pracuje jest gigantyczny - wartość w mld euro. I tu jest cały problem - nie ogarniam. W takim sensie, że mega mnie stresuje ostatnio ta robota, zagadnień jest tak dużo i tak skomplikowanych a mi brakuje doświadczenia i chyba umiejętności żeby to ogarnąć. Czuję się jak hamulcowy całego tematu. Do tego mam wyjechać docelowo na budowę na dwa lata co mi w ogóle nie leży.
Stąd rozkminy, gdzie by tu uciec :) nie chce pracować tak, że się budzę rano ze ściśniętym żołądkiem. Myślałem czy by nie zacząć uczyć się jakiejś javki - nawet zacząłem i jako tako kumam. Pytanie, czy takie przekwalifikowanie się jest możliwie i opłacalne? Może jakieś inne rady co zrobić z życiem? Chętnie posłucham głosu ludu.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60ee993091a69a000ab95b30
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 14
  • Odpowiedz
inżynier projektu w dużym korpo w wielkiej budowlance za 6k? albo bite albo musi cię mocno piec!


@siona:

masz namiar na lepsze hajsy ? mam podobną fuchę tyle że instalacje przemysłowe here:D


@heinz_dundersztyc:

szanuj się, głąb bez matury zarabia więcej XD


@Samol94:

Panowie, tak czesto wygladaja realia finansowe dla inzynierow jesli nie ida w IT. Powszechnie slyszy sie mit ze po polibudzie eldorado zawsze i wszedzie, a realia sa
  • Odpowiedz
@heinz_dundersztyc: Ogolnie dodam ze mit eldorado po politechnice bierze sie z 3 rzeczy: