Wpis z mikrobloga

EKIPA S.A najpierw wypompowała cene do góry, ale szybko po korekcie spadła.

1. Jedyne znaczące pierdnięcia do góry były spowodowane Lodami Ekipy przez Hype jakie wywołały, już ten Hype przemija.

2. Negatywny dla notowań giełdy występ Pateckiego u Wojewódzkiego [*]

3. Potem znowu pierdnięcie do góry bo na półki sklepowe wróciły Lody Ekipy i Lody XL

4. Mocny spadek, Korekta, w tamtym czasie wyszedł również dokument Ekipy.

5. Ogłoszenie Daty premiery Płyty i utwór Zygzak zatrzymał spadki i troche podbił cene.

Od miesiąca notowania spadają zaliczając najniższą cene 11,50, biorąc pod uwage że cena przy wejściu na giełde wynosiła około 17-18 zł to jest to ogromny spadek dla inwestorów. Ani premiera płyty, ani ogłoszenie współpracy z energylandią nie podniosło ceny. Ciekawe co wymyśli sprytny Janurary. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#friz
Pobierz MarcinZara - EKIPA S.A najpierw wypompowała cene do góry, ale szybko po korekcie spad...
źródło: comment_1625820859TQT9yoPoZM20Fj7VP0zENr.jpg
  • 20
@MarcinZara: Spółka zanotuje boom jak wyjdzie ich gra. Pokładają nadzieje właśnie w tym projekcie bo akcje marketingowe w internecie w postaci reklamy mają krótki termin i widać to na przykładzie lodów- był ogromny hype, który pojawił się tak szybko jak zgasł bo nie ma dużo możliwości na pompowanie bańki poza wrzucaniem nowych smaków, zrobieniem partii z patyczkami które można wymienić na wyjazd do energylandii itp.

Jak gra będzie zrobiona na zasadzie
@Bitszkopt: No tylko jakie są szanse że zrobią dobrą grę. Among Us była darmowa na telefonie a na komputerze kosztowała grosze. Zgaduje że będzie jak z CD Project, do premiery gry bedzie cena akcji szybko rosnąć a po premierze spadnie drastycznie.

Po tym jak oni nie poradzili sobie z wydaniem płyty to śmiem wątpić w sukces jakiejś gry. Marketingowo pewnie zrobią wszystko dobrze ale produkt sie musi wybronić. Among Us też
@Bitszkopt: No ja nie przewiduje jakoś sukcesu tej gry - o T-Bull słyszałem różne opinie, głównie kiepskie. Wydając mobilki trzeba naprawdę czuć rynek. To nie lody, że zrobisz pseudo-kaktusy i dzieciaki kupią. Jak już wychodziły gry robione pod jakąś youtubową markę to była to marka międzynarodowa, a Friz to tam w PL może robi robotę, ale poza granicami się nie liczy. Także światowy sukces to gruba przesada, wątpię, żeby w ogóle
@tronkz: Jak gra będzie mobilna to na pewno nie odniosą sukcesu bo gry mobilne to zupełnie inny temat. Wystarczy spojrzeć na PewDiePie, który stworzył grę z pomocą polskiego developera. Gość jest związany z gamingiem, topka światowa i nie słyszałem o tej grze z innych źródeł poza jego kanałem.
Sprawa wygląda trochę inaczej jak ładujesz kilka milionów i tworzysz grę, która pojawi się na steam i będzie w trybie multiplayer oraz tak
@Bitszkopt: No osiągną sukces wyłącznie wśród dotychczasowego targetu, nowych widzów tym nie zdobędą na pewno. I tak jak mówisz - w zasadzie cokolwiek zrobią to będzie loteria, bo wątpię, że zrobią bardzo dokładnie wyliczoną grę, która ma na siebie zarobić, a jedyny sukces jaki mogą osiągnąć to kwestia przypadku, czy załapie czy nie. Jak z Among Us.
@mirasKo-Kalwario: Takie gry też trzeba umieć robić. Tylko w tym wypadku to nie jakiś proces twórczy, wizja artystyczna, a zwykła kalkulacja. No i tak jak wspomniałem - jak robisz grę na mikropłatności to nie na rynek Polski.