Wpis z mikrobloga

Mireczki, kupiłam letnie buty na nike.com w listopadzie zeszłego roku. Zaczęłam nosić dopiero teraz, coś mnie zaczęło obcierać i dopiero zauważyłam ukrytą wadę. W jednym bucie przy pięcie są wszyte źle takie gąbki, krzywo i niesymetrycznie. Zauważyłam dopiero teraz. Ale Nike nie ma nawet maila i wszystko reklamuje się przez telefon albo czat. Na czacie dziewuchy piszą mi że do 60 dni od zamówienia jest u nich zwrot w takim przypadku. Ale to jest ukryta wada. Co z tym robić? Może na fanpage napiszę to ich ruszy.
#buty #sneakers #streetwear #uokik #prawo #reklamacja #nike
  • 5
@janznetu: Napisali mi że wada fabryczna jest widoczna od razu. Chyba zrezygnuję z czatu i zadzwonię na infolinię. Jak mam udowodnić że to wada ukryta? Udało mi się i dostanę maila z możliwością reklamacji. Rozumiem że te dziołchy są strefą buforową przed reklamacją. Ja pierdziele.
@Czesterek: buty były mierzone i wada się wtedy nie ujawniła. Masz rok na zgłoszenie zauważonej wady. Tylko pamiętaj, że reklamacja z tytułu rękojmi, a nie gwarancji. W necie wszystko ładnie wyjaśnione.