Wpis z mikrobloga

ja mam orange i nie moge ogladac bez VPN youtuba, bo rozłącza połączenie xDD
nie zawsze tak jest, w losowych sytuacjach, ale bardzo często, kilka razy dziennie
orange umyło rączki
  • Odpowiedz
awaria od niedzieli yebane łajzy


@dziobnij2: Ja bym nieszczególnie wierzył w te „awarie”. Zazwyczaj jest to metoda na spławienie klienta ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kiedyś sytuacja z playem - brak internetu. Więc telefon do konsultanta. „Uuuooouu awarie tu mamy w tej lokalizacji, jutro będzie ok”. No to poczekaliśmy dzień i nadal to samo, znowu telefon do konsultanta i mówi że żadna awaria, a lejek mamy xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dziobnij2: kilka stron działało u mnie wolniej na LTE T-Mobile. Wystarczyło włączyć VPN. M.in. strona Yahoo Finance.
  • Odpowiedz
@dziobnij2 czy przypadkiem T-Mobile nie używa światłowodu od Orange? Jakbyś wziął bezpośrednio w Orange to ominął byś pośrednika, którym jest T-Mobile i sprawa by pewnie była szybciej załatwiona.
  • Odpowiedz
@randomowy_uzyszkodnik: Przecież jeżeli wszystko działa przy używaniu VPN, a bez nie, to nie ma to nic wspólnego z jego komputerem, problem jest z routingiem i jak najbardziej jest to wina T-Mobile, albo firmy która świadczy dla nich usługi routingu na tej trasie
  • Odpowiedz
@dziobnij2: to że napisałeś reklamację to nic nie znaczy. Mają miesiąc na rozpatrzenie. Najpierw zgłasza się usterkę, a reklamację dopiero gdy problem będzie rozwiązany. Wtedy możesz żądać rekompensaty bonifikaty itd. W innej kolejności to nie ma sensu.
  • Odpowiedz
@dziobnij2: @rawilson: @maad: @rukh: @morsisko: @nieocenzurowany88:
Czy mnie się wydaje, czy te dwa komentarze z największą ilością plusów oraz sam wpis opa są w dużej mierze plusowane z "przejętych" kont, które ostatnio nie miały aktywności?

Przeglądam tag #tmobile od około 2 lat i tylu plusów jeszcze tu nie widziałem(te które są oznaczone samym tagiem tmobile). W dodatku po
szokiniedowierzanie - @dziobnij2: @rawilson: @maad: @rukh: @morsisko: @nieocenzurowan...

źródło: comment_1624779453t89JA0Y5GoOhUBANpNmuEo.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@dziobnij2: Zobacz czy jakiś lokalny operator nie ma światłowodu w twojej okolicy. Bo mały operator jest w stanie ogarnąć usterkę błyskawicznie i dodatkowo masz z kim kompetentnym pogadać. A jakość usług mają nieporównywalnie lepszą bo są na polskich punktach wymiany ruchu w przeciwieństwie do dużych telekomów
  • Odpowiedz