Dzisiaj mija siódmy dzień awarii światłowodu T-Mobile. Wiele stron się u mnie nie otwiera, później się otwierają, a później znowu nie. Nadal są utraty pakietów sięgające 80%. Po włączeniu VPN wszystko działa. T-Mobile nadal nie odpowiedziało na złożoną przeze mnie reklamację. #tmobile
ja mam orange i nie moge ogladac bez VPN youtuba, bo rozłącza połączenie xDD nie zawsze tak jest, w losowych sytuacjach, ale bardzo często, kilka razy dziennie orange umyło rączki
@dziobnij2: Ja bym nieszczególnie wierzył w te „awarie”. Zazwyczaj jest to metoda na spławienie klienta ( ͡°͜ʖ͡°) Kiedyś sytuacja z playem - brak internetu. Więc telefon do konsultanta. „Uuuooouu awarie tu mamy w tej lokalizacji, jutro będzie ok”. No to poczekaliśmy dzień i nadal to samo, znowu telefon do konsultanta i mówi że żadna awaria, a lejek mamy xD
@dziobnij2 czy przypadkiem T-Mobile nie używa światłowodu od Orange? Jakbyś wziął bezpośrednio w Orange to ominął byś pośrednika, którym jest T-Mobile i sprawa by pewnie była szybciej załatwiona.
@randomowy_uzyszkodnik: Przecież jeżeli wszystko działa przy używaniu VPN, a bez nie, to nie ma to nic wspólnego z jego komputerem, problem jest z routingiem i jak najbardziej jest to wina T-Mobile, albo firmy która świadczy dla nich usługi routingu na tej trasie
@dziobnij2: to że napisałeś reklamację to nic nie znaczy. Mają miesiąc na rozpatrzenie. Najpierw zgłasza się usterkę, a reklamację dopiero gdy problem będzie rozwiązany. Wtedy możesz żądać rekompensaty bonifikaty itd. W innej kolejności to nie ma sensu.
@randomowy_uzyszkodnik: No nie musi być drożna. Może operator ma jakiś problem z routingiem? Trasa VPN do miejsca X może być, ale do jakiegoś punktu styku już gorzej.
@dziobnij2: @rawilson: @maad: @rukh: @morsisko: @nieocenzurowany88: Czy mnie się wydaje, czy te dwa komentarze z największą ilością plusów oraz sam wpis opa są w dużej mierze plusowane z "przejętych" kont, które ostatnio nie miały aktywności?
Przeglądam tag #tmobile od około 2 lat i tylu plusów jeszcze tu nie widziałem(te które są oznaczone samym tagiem tmobile). W dodatku po
@dziobnij2: Zobacz czy jakiś lokalny operator nie ma światłowodu w twojej okolicy. Bo mały operator jest w stanie ogarnąć usterkę błyskawicznie i dodatkowo masz z kim kompetentnym pogadać. A jakość usług mają nieporównywalnie lepszą bo są na polskich punktach wymiany ruchu w przeciwieństwie do dużych telekomów
#tmobile
źródło: comment_16246830256IRbBXDAK37KTj3LyAwkla.jpg
Pobierznie zawsze tak jest, w losowych sytuacjach, ale bardzo często, kilka razy dziennie
orange umyło rączki
@dziobnij2: Ja bym nieszczególnie wierzył w te „awarie”. Zazwyczaj jest to metoda na spławienie klienta ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kiedyś sytuacja z playem - brak internetu. Więc telefon do konsultanta. „Uuuooouu awarie tu mamy w tej lokalizacji, jutro będzie ok”. No to poczekaliśmy dzień i nadal to samo, znowu telefon do konsultanta i mówi że żadna awaria, a lejek mamy xD
raczej problem z routingiem, operatorzy bawią się z IP6 i im nie wychodzi. Połączenie przez VPN omija ich routing i wszystko gra.
#!$%@? routing mówię Ci. Kręć Małysza tam gdzie ich boli - social media.
Czy mnie się wydaje, czy te dwa komentarze z największą ilością plusów oraz sam wpis opa są w dużej mierze plusowane z "przejętych" kont, które ostatnio nie miały aktywności?
Przeglądam tag #tmobile od około 2 lat i tylu plusów jeszcze tu nie widziałem(te które są oznaczone samym tagiem tmobile). W dodatku po
źródło: comment_1624779453t89JA0Y5GoOhUBANpNmuEo.jpg
Pobierz@Buniu: do części stron jest 0% loss i super pingi, a do innych jak na zdjęciu poniżej:
źródło: comment_1624785559ieKIET6DozM3iLWPsqabkS.jpg
Pobierz