Wpis z mikrobloga

Halo Mirki, na infolinii T-Mobile uzyskałem informację, że występujący od kilku dni problem z zładowaniem stron (przekroczenie czasu, nie ładowanie contentu) to awaria ORANGE o charakterze globalnym. Prawdopodobnie sieć szkieletowa albo DNSy. Nie znalazłem polskich artykułów ale na downdetector są już jakieś zgłoszenia. Na razie pomaga użycie VPN.

https://downdetector.pl/status/orange/
#orange #internet #swiatlowody #tmobile #vpn
karma-zyn - Halo Mirki, na infolinii T-Mobile uzyskałem informację, że występujący od...

źródło: comment_16246655656yfQIiqX7K6g6NcmzPPb5q.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@karma-zyn: Mam światło z T-Mobile i jest kupsztal nic nie działa, postawiłem sobie VPN (i to co ciekawe we Francji więc dość daleko) i śmiga.

Znajomy ma Orange, zero problemów, w tym samym mieście i nie używa VPN więc ciężko mi wierzyć że to pomarańcza.

Coś się popsuło się.
  • Odpowiedz
@cojestiksde: światłowód leży, LTE nie hula ale działa. Na tracerout kupa time out, zakładam że coś w DNS się sypnęło bo użycie jakiegoś VPN w 100% rozwiązuje problem na światłowodzie
  • Odpowiedz