Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Dzień dobry Mireczki. Jest tu może jakiś specjalista z #plus #plusgsm który pomoże mi skonfigurwoac punkt dostępu w telefonie #samsung s20 ultra 5g.
Nie działa mi LTE, na infolinii wymyślają różne rzeczy a jedyne co udało się osiągnąć to próba połączenia się z LTE (literki pojawiły się przy wskaźniku zasięgu, ale nie miałem dostępu do sieci Internet).
Na infolinii dostałem informację że widać że telefon próbuje się połączyć, ale ostatecznie tego nie robi.
Ktoś coś?
  • 29
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Ok, spróbuję, ale jak telefon próbuje się łączyć z LTE (co potwierdza konsultant z infolinii Plusa) ale nie dochodzi do połączenia, to nie będzie bardziej problem z ustawieniami niż z telefonem?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@CeZiK_: dzięki, ale korzystałem już z tych ustawień. Najśmieszniejsze jest to, że wg. specjalisty z infolinii Plusa wybór trybu pracy sieci z lub bez 5G nie ma znaczenia. Przestawiłem na bez 5G, ale wciąż bez zmian, tam gdzie telefon kumpeli z pracy ma LTE mój ma tylko 3G
  • Odpowiedz
@czacha88: więcej ustawień nie ma. Możesz jeszcze spróbować wykonać wipe cache w recovery lub data factory reset. Kod CSC masz z oznaczeniem XEO?

Ewentualnie jeszcze:

*101*11*24#
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@CeZiK_: spróbowałbym ale nie wiem co to jest ten wipe cache, bo to drugie to przywróć do ustawień fabrycznych, tak?

A ten kod to na co? Bo nie działa.
  • Odpowiedz
@czacha88: aktywacja LTE (powinien przyjść SMS, że usługa LTE jest już aktywna). Wipe cache formatuje partycję /cache, ale nie usuwa aplikacji czy prywatnych danych z telefonu.
  • Odpowiedz
@czacha88: najpierw musisz wyłączyć telefon, a następnie podłączyć telefon do komputera za pomocą kabla USB i włączyć telefon ponownie przytrzymując jednocześnie przycisk Power + Volume UP przez kilka sekund.
  • Odpowiedz
@czacha88: tak, dziękuję. Jeśli zatem LTE działa w innym telefonie z tą kartą, prześlij proszę (z pozycji tego serwisu nie mam wglądu do konta numeru) opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten [formularz ](https://bok.plus.pl/system/templates/selfservice/plus/#!portal/201600000001000/contact_us?). ). Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
  • Odpowiedz