Aktywne Wpisy

Argajl +159
Czy spotkaliście się z taką sytuacją w #lidl ? Musiałem parę dni ochłonąć by to opisać.. W ostatni piątek byłem z rodziną na zakupach w niedawno otwartym nowym sklepie Lidl przy ul. Odkrytej w Warszawie.
Było chwilę po godzinie 15:00 gdy z wyładowanym na maxa wózkiem mimo próśb moich i innych klientow o otwarcie kasy standardowej zostaliśmy zaproszeni do kas samoobsługowych… ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Prośby i niezadowolenie zostały zbyte przez pracownika,że cytuje: „Taka jest polityka firmy” a „jeśli nie uda nam się zmieścić w 1 koszu kasy automatycznej resztę zakupów możemy dokończyć w drugiej innej kasie”.
Było chwilę po godzinie 15:00 gdy z wyładowanym na maxa wózkiem mimo próśb moich i innych klientow o otwarcie kasy standardowej zostaliśmy zaproszeni do kas samoobsługowych… ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Prośby i niezadowolenie zostały zbyte przez pracownika,że cytuje: „Taka jest polityka firmy” a „jeśli nie uda nam się zmieścić w 1 koszu kasy automatycznej resztę zakupów możemy dokończyć w drugiej innej kasie”.
źródło: IMG_3006
Pobierz
sopride +7





#cyberpunk2077
@Simeonbarnaciakov: to ewidentnie nie było celem CDPR przy tworzeniu tej gry ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wystarczyłoby stworzyć proste staty np. 4 gangów, które randomowo wałczyłyby pomiędzy sobą, gracz miałby wpływ kto ma przewagę
no ale do tego trza programistów, a nie tęczowe julki
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Simeonbarnaciakov: 3 razy przeszedłem i nie zauważyłem xD Pamiętam, że były mody z 'random encounters', ale w bazowej gierce chyba nie było niczego takiego.
raz jak ratujesz typa od zadźgania przez sprzedawców fisstechu
potem elfka której jak w jednej misji wyrżniesz jej oddział to wyskakuje przy którymś razie z losowo z mieczem na ciebie przy wejściu do novigradu
palący się dom i możliwość uratowania
misja z rogaczem co #!$%@? żarcie wieśniakom też się odpalała po wejściu na lokacje dopiero
Jak mieli to inaczej rozwiązać? W wiesku 3 czy RDR2 gracz przemieszcza się głównie szlakami i to wolniej niż rozpędzonym motocyklem po mieście. Umieścić przy takim szlaku jakiś event, że gościowa prosi o pomoc a tak naprawdę jest bandytka - łatwizna.
W GTA 5 miasto jest bardzo rozlane - ulice są szerokie, widoczność spora, ruch samochodowy nie przesłania obrazu - gracz jadąc samochodem widzi co się dzieje
więc nie tak trudno jeśli chodzi o eksploracje - zresztą im więcej takich niespodzianek tym bardziej gracz zaczyna ich szukać i robi się hype na grę
jak masz wszystko na mapie to jest nudno i tyle
ja mam odwrotne zdanie - miasto jest tak duże ale jednocześnie ciasne i przeładowane treścią, że trzeba się wysylić, żeby odnaleźć sekrety. Na pewno jest to trudniejsze do wykonania niż trakt, polana i młyn na skraju lasu, który naturalnie przyciąga uwagę gracza i sugeruje żeby tam zajrzeć w poszukiwaniu
a co do zagadek - im trudniejsze tym lepsze i świetnie to widać na przykładzie Syberii tylko prawda jest taka, że nikomu się nie chce tego wymyślać, bo każda jedna "ciekawa" zagadka