Wpis z mikrobloga

##!$%@? #tmobile Pamięta ktoś może, w którym regulaminie szukać informacji (chodzi o taryfę Frii), że te różowe skukinsyny od T-mobile mogą wyzerować człowiekowi konto po upływie 14 dni od zablokowania połączeń wychodzących? Odkąd pamiętam czyli jakoś od 2001 roku konta u operatorów były czyszczone najprędzej po blokadzie połączeń przychodzących, a często nawet przez pół roku konto mogło pozostawać nietknięte. Zniknęło prawie 400 zł (prepaid należał do dziadka). Podobno wysyłali sms-y z ostrzeżeniem. Nic w wiadomościach nie ma. W dodatku gdy dzwoniłem na infolinię to jeden konsultant twierdził, że konto zeruje się po 45 dniach, inny że po 31 i mój przypadek to pewnie błąd systemu, jeszcze inny, że po 30, a dopiero jakaś kobiecina upierała się, że zgodnie z regulaminem mogą wyczyścić po 14 dniach. Mógłby mi ktoś pomóc dojść do tego zapisu, bo jak na razie znalazłem tylko to Warunki Oferty Promocyjnej „T-Mobile frii” - ssij nam pałę jełopie i nie widzę tam żadnych konkretnych informacji w temacie.
  • 6
@PlusCzyMinus: Właśnie chciałem zlikwidować ten starter i odzyskać z niego pieniądze, ale myślałem, że jeśli te środki przepadły po 14 dniach to muszę je najpierw przywrócić na konto abonenckie, żeby było w ogóle co odzyskiwać. W tym celu wydzwaniałem na infolinię i pytałem co zrobić. Nikt mi wtedy nie powiedział: "Panie, spokojnie, stan konta może być 0, pisz pan reklamację na maila, podaj pan numer konta bankowego i do miesiąca piniędze
@PlusCzyMinus: Dobra, mam. Wreszcie siódma konsultantka wyjaśniła mi to w normalny sposób. Jakiś czas temu zmienili regulamin, kiedyś zerowali konto po 14 dniach, ale widać ktoś im dobrał się do dupy i ponownie zaczęli robić to po 30. Mam napisać reklamację i wszystko będzie cacy.