Wpis z mikrobloga

@mleko23: wiemy, że klientom zależy, aby otrzymywać odpowiedzi jak najszybciej. Wskaźnik terminowych odpowiedzi jest brany pod uwagę w panelu jakości. Na podstawie zebranych danych pokazujemy, jak radzi sobie sprzedający. Brak odpowiedzi na pytania klientów zadanych poprzez opcję "Pytanie do sprzedającego" to nie jest dobry kierunek.
wiemy, że klientom zależy, aby otrzymywać odpowiedzi jak najszybciej. Wskaźnik terminowych odpowiedzi jest brany pod uwagę w panelu jakości


@allegro_pl: no super i żeby utrzymywać supersprzedawcę to zamiast pakować i wysyłać paczki mamy siedzieć przed ekranem i odpisywać na pytania , naprawdę REWELACJA ,tym bardziej że większość pytań to
-" dostałam niekompletne zamówienie "
- na czym polega jego niekompletność ?
" brakuje faktury "
- prosimy otworzyć paczkę
"otwarłam"
-i