Wpis z mikrobloga

@deletenomads: jak przeglądam sobie pliki ze skryptami modów (na przykład świeży modzik - nieskończony skok zamiast podwójnego), to pojawiają się długie nazwy konkretnych zmiennych, np.

if StatusEffectHelper.HasStatusEffectWithTag(player, n"PhoneCall") {
espd = EquipmentSystem.GetData(player);
legsCW = espd.GetItemInEquipSlot(gamedataEquipmentArea.LegsCW, 0);
if NotEquals(TDBID.ToStringDEBUG(ItemID.GetTDBID(legsCW)),
  • Odpowiedz
@Qraape: O mój borze coding (,) O te rzeczy jak działa CET, jak znaleźć zmienne etc. musisz pytać na discordzie modderskim, tylko tym dla nerdów - CP77 Modding Community.

Drugie pytanie tak samo. Dodatkowo skoro nikt takiego moda nie zrobił, to jest bardzo możliwe że nikt nie wie. Ale jakbyś zainteresował tematem to może byście rozpracowali. Tak się to z reguły odbywa. Zresztą skoro mówisz że bawisz się trochę kodem, to tam takich potrzebują. Jedyny problem to język oczywiście (angielski).

Trzecie pytanie znacznie bardziej mi się podoba. CDP nie udostępnił właściwie żadnych narzędzi, natomiast nadzoruje i doradza przy tworzeniu wolvenkita (nie jestem pewien odnośnie CET, ale możliwe że też). Z tego co wiem, twórcy 'fanowskich' narzędzi modderskich mogą pytać o co chcą
  • Odpowiedz
@Demonx3: Polecam ludziom zainteresowanym modowaniem chociaż polurkować na discordach modderskich (Cyberpunk 2077 Modding i CP77 Modding Community), i poczytać tutoriale. Używać opcji 'szukaj' i pytać o rzeczy.

tl;dr nie da się elo

Cyberpunk używa systemu materiałów, który jest świetny do modowania, ale nie jest do końca rozpracowany. To nie jest tak jak w każdej innej grze, że edytujesz .jpg w paincie i masz co chcesz. Tutaj masz wydzielone np. 20 części w stylu: brud na masce, kurz, jakiś pasek przez środek, maska etc. I każda z tych warstw jest opisana materiałem w pliku
deletenomads - @Demonx3: Polecam ludziom zainteresowanym modowaniem chociaż polurkowa...

źródło: comment_1622906055lpITPvswtiBvtxM0Jxt5jF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz