Wpis z mikrobloga

#oszukujo #afera #prawo cześć, bylem klientem silowni w zeszlym roku, w styczniu napisalem do nich z prosba o zamrozenie karnetu, napisali ze zrobia to u siebie w systemie, a pare dni temu probowano pobrac mi pieniadze za karnet, mialem to na revolucie z ustawionym limitem wiec nie ma problemu. napisalem do nich z pytaniem co sie stalo, a oni odpisuja że 'cała branża została odmrozona więc 28 maja pana karnet stał się znow aktywny', a chcac wypowiedziec umowe okazuje sie ze musze placic za caly czerwiec i za caly lipiec (jako okres wypowiedzenia), o co #!$%@? chodzi? rozumiem zaplacic za miesiac, nie ma sprawy, ale za dwa? pisze z nimi od #!$%@? 3 dni i nie potrafia zrozumiec tego że skoro SAM zamrozilem sobie karnet w styczniu to chyba mam prawo SAMEMU decydowac o tym kiedy jest on odmrozony, kiedy podalem im przyklad "co jesli mialbym w styczniu kontuzje przez ktora nie moge trenowac rok, tez odmrozilibyscie mi karnet" to spytali czy mialem kontuzje, to sa jakies #!$%@? jaja, jeszcze pare dni sobie z nimi porozmawiam a jak to nie pomoze to chyba pozostaje krecic malysza, bo ludzi poszkodowanych przez to ze oni sobie odmrozili karnety WSZYSTKIM jest na pewno wiecej i wiekszosci sie nie bedzie chcialo klocic. pozdrawiam :)

wszystko pisane na szybko, chce tylko wiedziec czy to ja czegos nie rozumiem czy chca sobie odbic straty poprzez "bezprawne" odmrozenie karnetu i probe naciagniecia mnie na kolejny miesiac.

screeny w odpowiedniej kolejnosci:
https://imgur.com/a/7zl9xzR
https://imgur.com/a/qJSeRDi
https://imgur.com/a/qrF0Snd
https://imgur.com/a/pjy3mKG
  • 5
@Adams_GA: miesiąc, i chętnie zapłacę za ten miesiąc, tylko że o próbie pobrania pieniędzy zorientowałem się 2 czerwca czyli 4 dni po tym kiedy BEZ MOJEJ PROŚBY odmrozili mi karnet (i zaczął się czerwiec) i zamiast płacić za jeden miesiąc to chcą żebym zapłacił za dwa.