Wpis z mikrobloga

@nowywinternetach: Jeśli mam być rzeczowy to muszę wiedzieć, co znaczy według Ciebie popularna fraza ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dla jednych to dentysta wrocław, dla drugich marketing internetowy, a dla jeszcze innych opony :) Dla volume <2-5k zabij mnie, ale nie jestem w stanie zliczyć ()

Przykładowe case'y udostępniamy w ofercie. Bloga prowadzimy już od paru lat, więc możesz ocenić również naszą
@ContentNinja: Ogólnie buduję content pod relacje damsko-męskie, psychologię, a masa stron jest nie do pobicia, bo są po 10 lat w internecie i siedzą wysoko w google. Pytanie czy jest sens się bawić w seo, czy rankingowo i tak nowa strona będzie za nisko, bo nie ma tam nie wiem, odsyłaczy od innych stron, zaufania (pagerank)?
@nowywinternetach To zależy. Od razu zaznaczę, że wróżę lekko z fusów bo nie znam nazwy domeny.

W praktyce, praktycznie każda domena "rankingowo" w pewnym momencie była za nisko, aby rywalizować z innymi, więc nie ma sensu patrzeć na to pod tym kątem.

Aby pojawić się wysoko w bezpłatnych wynikach wyszukiwania - potrzebujemy skutecznej i regularnej pracy oraz wielu zasobów - nierzadko nawet kilku lat, aby osiągnąć satysfakcjonująca widoczność na najpopularniejsze słowa kluczowe
SEO to jest maraton, a nie sprint i należy regularnie pracować nad stroną (technicznie i UX) i treścią (content), często wiele lat. Google zbyt często zmienia algorytmy, aby bawić się w coś innego. Tylko najstarsze lub największe serwisy gdzie są budżety na bardzo wysokim poziome, są w stanie utrzymać stabilne pozycje w top 3 na najbardziej konkurencyjnych frazach, reszta musi na bieżąco nanosić poprawki i dostosowywać swoje strony aby wbić się w