Wpis z mikrobloga

@i-marszi: radzę zadzwonić albo maila naskrobać i zapytać, czy przypadkiem nie czekają na dokumenty do odprawy - jeśli tak to po jakimś czasie odeślą. być może nie mają namiarów na Ciebie, więc nie wiedzą gdzie je wysłać. fedex zazwyczaj dostarczał mi szybko ale prawie zawsze czekali na dokumenty do odprawy.
@Pantsoffski:
Już po ptakach. Ten nr. śledzenia dostałem już po tym jak paczka została zwrócona do nadawcy. Chińczyk wpisał na paczce zły nr. telefonu i z urzędu celnego nie mogli się ze mną skontaktować ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Nie wiem co dalej, pewnie czeka mnie długa walka o zwrot kasy albo o ponowne wysłanie przesyłki.
@i-marszi: No tak, nr telefonu poprawny to podstawa, z moich doświadczeń wynika, że jeśli mają maila w danych to od razu wysyłają dokumenty na maila, a jak nie ma maila to telefonują żeby zapytać gdzie wysłać dokumenty, a jak nie ma nic to cóż, po ptakach. Z tego co pamiętam na ali w dispute jest chyba jako powód "problemy z odprawą" czy coś, może w to warto się wgryźć.