Wpis z mikrobloga

@Pietr musisz sobie najpierw odpowiedzieć na pytanie czy chcesz pakować kasę w samochód regularnie, czy kupić coś i wydać tylko na eksploatację. Ostatnie najmniej skomplikowane i proste w naprawach bmw to e46/e39 aczkolwiek ząb czasu już swoje robi, później poziom skomplikowania oraz elektroniki rośnie nieubłaganie a co za tym idzie poziom druciarstwa.
Dzięki panowie @razdwarazdwa @Popularny_mis @kipowrot. A coś innego mało awaryjnego z mocą ~200km, benzyna, rocznik im młodszy tym lepszy, do 35k, polecicie?
Bo moje 1.6 przyzwyczaiło mnie na wysoki wydatek rzędu ~2k pln przez 3 lata użytkowania. ( ͡° ͜ʖ ͡°) (oleje, filtry, klocki, tarcze hamulcowe, termostat, nabicie klimy, łożysko z piastą, konserwacja ( ͡° ͜ʖ ͡°)) W sumie to wygodne, przestrzenne i
@Pietr Audi A4 1.8T ok 2009 tylko byś musiał jakiegoś znawcę zapytać co trzeba zrobić w tym silniku czy ogólnie jest możliwość naprawy #!$%@? oleju czy może któreś nie #!$%@?ą.
@Pietr Laguna coupe 2.0t gt, 6 biegowy manual, silnik benzynowy na pośrednim wtrysku, bardzo dobra jednostka. Wykończenie wnętrza bardzo dobre, tylna oś skrętna, skrętne ksenony itd, tania eksploatacja,wyposażenie na bardzo dobrym poziomie. Minusy, dosyć sztywne auto, 3 drzwi, słaby wygląd przodu.
@razdwarazdwa: to jedzie zupełnie inaczej. 400 koni w N54 robi się dosłownie za grosze (okolice 4xx to soft na stage2, dp, fmic, charepipe - seryjne wtryski, turbiny, cała reszta), a bez problemu po zmianie turbin można aplikować 600-700 na seryjnym bloku i masa takich aut (głównie za granicą) jeździ

Nie mówię że to tani w utrzymaniu silnik, albo tanie zabawy, ale 335d ma niewiele atutów przy 335i. Już nie mówię o