Wpis z mikrobloga

@Pociongowy: Na jednej stacji bardzo nie lubię manerwrów bo mam wajchy mechaniczne scentralizowane i jest jakieś tam ryzyko że nie zjechał bo nie widać z okna, niby mówią na radiu ale jakiś nowy się trafi pomyli rozjazdy i oboje przerąbane mamy. Albo przyjedzie hybryda spalinowo/elektryczna na manewry patyków nie opuści i wybiegaj z duszą na ramieniu zatrzymać gościa by patyki opuścił bo mu się zapomniało. Masakra nie lubie tam manewrów
  • Odpowiedz
@Pociongowy: PLusy są takie że mamy takiego mechanika co tylko manewry robi zawsze na 1 lub 2 stacji. Od 6 do 18 a realnie wiadomo jak jest ;) Wydaje mi się że prędzej zaśnie się w nocy jadąc pociągowo niż manewrowo bo co chwile coś się dzieję ? No i jak przerżniesz tarcze to raczej nic się nie stanie o ile nic się nie stanie ludziom czy wagonom czy rozjazd
  • Odpowiedz
@Pociongowy: a jak to jest np z L4 u was?

w sensie, np mozesz dostac np trasę bo ktos zachorowal itd? Albo np ziomek startujacy pociagiem w Warszawie sie rozchorował, to czy mozesz byc tak rozlokowany, ze bedziesz musial jechac do Wawy go zastapic?
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Nie no jak ktoś rzuca L4 to szuka mu się zastępstwa tak żeby jak najmniej pociąg dowalić.
Jeździmy do wwa po pociągi ale to planowe są. Jeśli są sytuacje awaryjne to inne drużyny moga objac pociąć o ile mają znajomość szlaku.
Raczej większych problemów przy zgłaszaniu L4 czy innych wolnych nie ma jeśli chodzi o zastąpienie takiego delikwenta
  • Odpowiedz