Wpis z mikrobloga

Garść informacji o GTA V od IGN:

- gra chodzi płynnie

- różnice graficzne między platformami są minimalne

- każda ulica wygląda i czujesz się w niej unikalnie

- brak wczytywań gry podczas swobodnego poruszania się po świecie

- brak wersji demo przed premierą

- występujące lekkie pop-upy w oddali

- poprawiona mechanika strzelania z Max Payne 3

- brak misji fabularnych w rozgrywce w sieci

- samochodów nie można zatankować

- 70 misji głównych (fabularnych)

- bronie z tłumikami, lecz brak wzmianki o skradaniu

- świat podwodny odgrywa ważną rolę

- wiele spraw do załatwienia między misjami

- psy pojawiają się w GTA Online, nie wiadomo nic o ich kupnie

- misje policyjne to wielka niewiadoma

- podmuchy wiatru wpływają na lot ze spadochronem

- brak potwierdzenia w sprawie własnej ścieżki audio

- 17 radiostacji, 240 piosenek

- radiostacje wybiera się poprzez menu kołowe, tak jak bronie

- nie wiadomo czy Kavinsky ma swoją stację radiową

- przytrzymanie prawego przycisku na krzyżaku powoduje włączenie i wyłączenie świateł samochodowych

- niesamowita baza wojskowa, mocno uzbrojona

- każda postać inaczej się porusza

- postacie poruszają się bardzo płynnie

- potacie pochodzą z różnych środowisk i można to zauważyć

- przełączanie postacji jest łatwe, wystarczy przytrzymać dolny przycisk na krzyżaku i analogiem wybrać postać

- fabułę poznamy z kilku różnych perspektyw

- Trevor nie pojawia się na samym początku gry

- Michael zostaje zakładnikiem

- więcej broni niż w jakielkolwiek grze od Rockstar

- pojazdów tak samo jak broni jest najwięcej ze wszystkich GTA

- wszystkie samochody można tuningować

#gta #gtav #ign
  • 7